۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۵۵۶۱۳
jashnvare nemoone 96 (2)

در بیست و ششمین جشنواره دانشجویان نمونه مرحله درون دانشگاهی در دانشگاه علامه طباطبائی محمد‌جواد محمدی، رحیم مرادی و محمدامین کیخا به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم دانشگاه را کسب کردند و مورد تقدیر قرار گرفتند.


به گزارش عطنا، اختتامیه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه دانشگاه علامه طباطبائی روز یکشنبه، ۱۲ آذرماه با معرفی دانشجویان نمونه، شایسته تقدیر و برگزیده، در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار شد.


در این مراسم که حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، حمیدرضا علومی‌یزدی، معاون پژوهشی و حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی حضور داشتند، دانشجویان نمونه انتخاب شده بر اساس شاخص‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و شئونات دانشجویی، معرفی و از آنها تقدیر شد.


در این جشنواره محمد‌جواد محمدی چهل‌خانه، دانشجوی رشته آموزش زبان انگلیسی، رحیم مرادی دانشجوی رشته تکنولوژی آموزشی و محمد کیخا فرزانه دانشجوی رشته حقوق خصوصی که هر سه نفر در مقطع دکتری مشغول به تحصیل هستند به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم دانشگاه را کسب و به مرحله کشوری جهت رقابت برای انتخاب دانشجوی نمونه راه پیدا کردند.


در این مراسم از 26 نفر از دانشجویانی که حد نصاب امتیاز لازم در سامانه جشنواره دانشجوی نمونه را کسب کرده بودند در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری به عنوان دانشجوی شایسته تقدیر معرفی و از آنان تقدیر شد.


همچنین از همه شرکت‌کنندگان در جشنواره دانشجویان نمونه دانشگاه علامه طباطبائی برای حضور در مراسم دعوت شده بود که با اهدای لوح تقدیر و هدیه از آنها تقدیر شد.


امسال و بر اساس تصمیم کمیته برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه دانشگاه علامه طباطبائی مقرر شد که بر اساس شاخص‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی گروههای آموزشی هر دانشکده از هر گروه یک نفر را از میان دانشجویان هر سه مقطع کارشناسی، کارشناس‌ارشد و دکتری به عنوان دانشجوی برگزیده انتخاب و به ستاد برگزاری جشنواره معرفی کنند که آنها نیز که تعدادشان 77 نفر بود و مورد تقدیر قرار گرفتند.


هدف از معرفی دانشجویان برگزیده در این بخش توسط گروههای آموزشی ایفای نقش برای این گروهها جهت معرفی دانشجویان نمونه بر اساس شاخص‌های مورد نظر آنها و همچنین تشویق و ترغیب دانشجویان برای تلاش هر چه بیشتر در مسیر فعالیت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی بود.


انتخاب دانشجوی برگزیده توسط گروههای آموزشی هر دانشکده جدای از مسیر و نحوه انتخاب دانشجوی نمونه در دانشگاه علامه طباطبائی بوده است و به نوعی یکی از بخش‌های جانبی این جشنواره بود.


در این میان متأسفانه دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی از معرفی دانشجوی برگزیده به جشنواره دانشجویان نمونه این دانشگاه امتناع و به نوعی عذر خواست و عملاً دانشجویان این دانشکده در میان دانشجویان برگزیده دانشکده‌ها، نماینده‌ای نداشتند.


دانشجویان شایسته تقدیر در جشنواره دانشجویان نمونه دانشگاه علامه طباطبائی شامل 26 نفر بودند که 19 نفر از آنها در مقطع دکتری، چهار نفر در مقطع کارشناسی‌ارشد و سه نفر هم در مقطع کارشناسی بودند.


دانشجویان دوره دکتری شایسته تقدیر در جشنواره دانشجویان نمونه شامل حسین محسنی، دانشجوی دکتری مدیریت مالی، احمد محمودی، دانشجوی دکتری رشته مدیریت ورزشی، عطاءالله هرندی، دانشجوی دکتری رشته مدیریت استراتژیک، معصومه آقاجانی، دانشجوی دکتری رشته علوم اقتصادی، علیرضا احمدی ندوشن، دانشجوی رشته مدیریت قراردادهای بین‌المللی نفت و گاز، صابر عظیمی، دانشجوی دکتری رشته تکنولوژی آموزشی، رها عابدی، دانشجوی دکتری رشته تکنولوژی آموزشی، باقر حسنوند، دانشجوی رشته دکتری آموزش کودکان استثنایی، نیما فخیم‌هاشمی دانشجوی رشته دکتری تحقیق در عملیات، آرین پتفت، دانشجوی دکتری رشته حقوق عمومی، محمدحسن آسایش، دانشجوی دکتری رشته مشاوره، الهام ثباتی دانشجوی دکتری رشته زبان‌شناسی همگانی، صبا کاکاپور، دانشجوی دکتری رشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی، فرزاد دهقانی، دانشجوی دکتری رشته الهیات و معارف اسلامی، عباس منفرد، دانشجوی دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی، فرحناز قاسمیان، دانشجوی دکتری رشته مدیریت ورزشی، ولی علیزاده دانشجوی دکتری رشته مدیریت ورزشی، یوسف اعظمی دانشجوی دکتری رشته روانشناسی عمومی و سید کاظم بنی‌هاشم، دانشجوی دکتری رشته تکنولوژی آموزشی بودند.


دانشجویان شایسته تقدیر در مقطع کارشناسی‌ارشد نیز مرتضی بختیاروند، دانشجوی رشته علوم تربیتی، گلناز مظاهری‌ نژاد‌ فرد، دانشجوی رشته روانشناسی، عقیل حسین‌لو، دانشجوی رشته مشاوره و پوریا شکری، دانشجوی رشته اقتصاد بودند.


در مقطع کارشناسی نیز زهرا رضا‌زاده، دانشجوی رشته روانشناسی، احمد صامعی، دانشجوی رشته رشته الهیات و احمد غفوری، دانشجوی رشته مدیریت جهانگردی شایسته تقدیر شناخته شدند.


همچنین در این مراسم از 77 دانشجوی برگزیده که از سوی گروههای آموزشی رشته‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی نیز معرفی شده بودند مورد تقدیر قرار گرفتند.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار