۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۵۵۴۵۴
Ejlas2

شانزدهمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های سطح یک کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رؤسای ۱۳ دانشگاه برتر کشور برگزار شد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، شانزدهمین اجلاس روسای دانشگاه‌های سطح یک کشور با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس اجلاس و رئیس دانشگاه تهران، دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر علی خاکی صدیق، رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دکتر علیرضا عبداللهی‌نژاد، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و سایر روسای دانشگاه‌های سطح یک با میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.



روسای این دانشگاه‌ها در این نشست به طرح و بررسی مسائل و مشکلات فراروی دانشگاه‌های سطح یک و هم‌فکری برای ارائه راهکارهایی پیرامون موضوعاتی چون هیئت‌های امنای دانشگاه‌ها، شیوه جذب اعضای هیأت علمی و اختیارات دانشگاه‌ها در این زمینه و شیوه جذب دانشجو و موضوع اقتصاد آموزش عالی، بودجه و اعتبارات دانشگاه‌ها و تنوع‌بخشی به منابع درآمدی پرداختند.


همچنین در این نشست گزارشی از سومین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های ایران و روسیه و بررسی راهکارهای تداوم این همکاری‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار