۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۴۹۴۴
rouzname

اصلی ترین موضوعی که روزنامه های امروز به آن پرداخته اند پیرامون نفت ایران است. صادرات نفت ایران با صدور دستورالعملی توسط دولت آمریکا تا زمان اجرایی شدن کامل توافق هسته‌ای به طور کامل آزاد شد. با صدور و ابلاغ این بخشنامه جدید توسط دولت آمریکا، صادرات نفت خام ایران
حدود پنج ماه زودتر از لغو کامل تحریم آزاد شده است و پیش بینی می شود با کاهش محدودیت‌ها حجم صادرات طلای سیاه کشور در مدت زمان کمتر از چند روز با افزایشی ۵۰ درصدی روبرو شود.


این خبر موضوعی بود که در روزنامه های امروز با تیترهای «نفت ایران آزاد شد»، «آمریکا تحریم را برداشت»، «آمریکا صادرات نفت ایران را آزاد کرد» در روزنامه های آفتاب یزد، فرهیختگان و شهروند دیده می شد.


وداع با شکوه مردم و خانواده های شهدا با شهدای غواص در سراسر کشور موضوع دیگری بود که تیتر روزنامه ها را به خود اختصاص داده بود. بعد از تشییع باشکوه این فرزندان کشور در تهران و حضور میلیونی اقشار مختلف مردم این بار در سراسر کشور شاهد حضور مردم بودیم.


«هنر بزرگ مردان خدا»، «استقبال 20 شهر از آشنایان گمنام»، «سر فرود آرید یاران پیش غواصان عشق» عناوینی بود که روزنامه های ابتکار، جام جم و خراسان در صفحه یک روزنامه های خود استفاده کرده اند.


موضوعات دیگری مانند صحبت های عباس عراقچی در مورد تصویب یا عدم تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی و حواشی و اظهار نظرهای مختلف پیرامون این موضوع، صحبت های سید حسن خمینی در جمع هیئت تازه تاسیس ایثارگران انقلاب اسلامی، میزان دارایی های بلوکه شده ایران و گزارش بانک جهانی، توافق وزارت کشور و شورای نگهبان بر سر صندوق های شفاف برای انتخابات و ... موضوعات دیگری بود که روزنامه های امروز به آن پرداخته اند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار