۱۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۴۸۴۷۰
nsghd dastan payande samiei (4)

در نشست نقد و بررسی داستان «بگذار برسانمت» اثر محمدرضا گودرزي، نامزد جایزه ادبی بنياد گلشيری و جایزه منتقدان مطبوعات توسط دكتر حسین پاينده، استاد دانشگاه علامه طباطبائی تمجید شد.


به گزارش خبرنگار عطنا، سالن مطهری دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبائی که در آن حسين پاينده و عنايت سميعي، استادان دانشگاه کتاب محمدرضا گودرزی را نقد و بررسی می‌کردند، مملو از شاگردان كارگاه‌هاي داستان‌نويسي این نویسنده بود كه از نقاط مختلف ايران به دانشكده ادبيات و زبان‌های خارجی علامه طباطبائي  آمده بودند تا نقد کتاب جديد استادشان را بشنوند.


در این نشست، گودرزي در سخنانی از سوابق و كارگاه‌هاي داستان‌نويسي خود و نشستي كه در ماه چهار بار به راه است، سخن گفت و دكتر پاينده كه خود به دلیل برگزاري كارگاه‌هاي داستان‌نويسي مورد علاقه  دانشجویان هستند به ارائه دیدگاه‌های خود پرداخت.


وی بر اين عقيده بود كه هر نويسنده معاصرنويس بايد حتما از ادبيات كلاسيك سررشته داشته باشد؛ همانطور كه محمدرضا گودرزي هميشه از عبيد زاكاني و یا ديگر نوشته‌ها نقل قول مي‌كند.


پاینده همچنین ضمن خواندن بخش‌هایی از كتاب پشت حصير، اولين كتاب محمدرضا گودرزي، به معرفی دیگر آثار وی نظیر چشم تاريكي، شهامت درد و آنجا زير باران پرداخت.


گزارش تصویری این نشست را در ادامه می‌بینید؛


عکس: مسعود پناهی-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار