۲۶ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۴۵۳۹۳
majmae karkonan allame (23)

در اولین جلسه هیئت مدیره منتخب جدید تعاونی اعتباری کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی با افزایش میزان تسهیلات اعطائی به اعضا تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال موافقت شد.


به گزارش عطنا به نقل از دانشگاه علامه طباطبائی در این جلسه اعضای هیئت مدیره با افزایش سقف وام از ۱۵۰ میلیون ریال به ۲۰۰ میلیون ریال موافقت کردند و مقرر شد از تاریخ بهمن ماه سال جاری این میزان تسهیلات در اقساط ۳۳ ماه و با کسر حق عضویت ماهانه ۹۰۰ هزار ریال اجرایی گردد. طرح موضوع برطرف نمودن مشکل بیمه تسهیلات اعطائی به بازنشستگان بدلیل نداشتن ضمانت مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این موضوع از طریق شرکت های بیمه پیگیری و دنبال شود.


همچنین در این جلسه محسن یعقوبی رئیس و عضو هیئت مدیره در سمت خود ابقاء شد. حسن شیخ علیشاهی به عنوان نایب رئیس و عضو هیات مدیره و عبداله نژدساعی مدیر عامل و عضو هیات مدیره، محمد جمشیدی مقدم به عنوان منشی و عضو هیات مدیره و مهدی اربابی به عنوان عضو هیات مدیره به مدت سه سال انتخاب شدند و محمد حاج باقر به عنوان بازرس به مدت یکسال تعیین سمت گردیدند.


لازم به ذکر است مجمع تعاونی اعتبار کارکنان اداری دانشگاه علامه طباطبائی در تاریخ یکم مهرماه جاری برای انتخاب هشتمین دوره مدیریت تعاونی برگزار شد و طی آن اعضای جدید هیئت مدیره این تعاونی انتخاب شدند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار