۲۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۴۳۸۳۸
حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علامه، اظهار کرد: دانشجوی علامه بودن باید یک سری ویژگی خاص داشته باشد، تأثیر تحصیل در دانشگاه علامه باید در رفتار و افکار شما متجلی شود.


به گزارش عطنا، آئین استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علامه‌طباطبائی در حال حاضر با حضور رئیس دانشگاه و سایر مسئولان در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.


حجت‌الاسلام اکبری اقدم، نماینده رهبری در دانشگاه علامه‌طباطبائی با بیان اینکه یکی از توفیق‌های زندگی شما قبولی در دانشگاه است، گفت: از مجموعه عوامل این مراسم تشکر می‌کنم که نشان از توجه ویژه مسئولین دانشگاه به دانشجویان دارد، این مراسم یکی از برنامه‌های فاخری است که در سطح دانشگاه علامه برگزار شده است.


وی با اشاره به اینکه دانشگاه علامه می‌تواند در زندگی شما نقش‌آفرینی کند، افزود: تعیلم، فراتر از علم است هر کدام از ما همت و جدیت در راه علم و تبیین مسائل علمی می‌توانیم نقش‌آفرین باشیم.


رئیس نهاد رهبری دانشگاه علامه‌طباطبائی درباره جایگاه علوم انسانی در دنیای امروز گفت: این رشته آنچنان تأثیرگذار است که مدیریت دیگر رشته‌ها در دست علوم انسانی است، تقویت بومی‌سازی علوم انسانی به خود، آینده و شرایط فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی کمک می‌کند.


وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص)، اظهار کرد: هر کس که در راه کسب علم حرکت کند خداوند او را در راه رسیدن به بهشت یاری می‌کند. علم و تفکر در هیچ دینی به اندازه اسلام مورد توجه قرار نگرفته است.


اکبری اقدم با تأکید بر اینکه در هر محیطی باید با توجه به قواعد حاکم بر آنجا عمل کرد، خاطرنشان کرد: دانشجوی علامه بودن باید یک سری ویژگی خاص داشته باشد، تأثیر تحصیل در دانشگاه علامه باید در رفتار و افکار شما متجلی شود. نقش‌آفرینی شما دانشجویان در سطح دانشگاه و خوابگاه تاثیرگذار باشد.


وی با بیان سخنی از رهبری اظهار کرد: امامان گرامی ما تنها یک نیت و یک هدف داشتند و آن نیز این بود که طبق اقتضائات زمان خویش، رفتارهای خاص و ویژه‌ای از خود نشان دهند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار