۱۶ مهر ۱۳۹۶ ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۴۲۸۴۸
hoghoogh basij vokala (1)

گردهمایی کشوری رتبه های تک و دو رقمی کانون های وکلا به همت سازمان بسیج حقوق‌دانان تهران بزرگ در مجتمع 13 آبان تهران برگزار شد.


به گزارش خبرنگار عطنا، در این همایش بهزاد فرهادی، جانشین سازمان بسیج حقوق‌دانان تهران بزرگ با بیان اینکه یکی از برنامه‌های سازمان افزایش سطح علمی بسیجیان است، اظهار کرد: ما در سال‌های گذشته این برنامه را به صورت کارگاه‌های تک درس برگزار می‌کردیم اما امسال یک برنامه آمادگی کلی برای آزمون وکالت درراستای توانمندسازی علمی بسیجیان برگزار کردیم.


دوره آمادگی آزمونهای قضاوت و وکالت برای اولین بار به صورت سازماندهی شده و متمرکز و همچنین در راستای برنامه ابلاغی سازمان مبنی بر توانمند سازی و بالا بردن سطح علمی اعضای بسیج تشکیل و شروع گردید،در این دوره از اساتید مجرب و متخصص در آزمونهای آمادگی وکالت و قضاوت دعوت بعمل آمده، تلاش این سازمان جهت پایین آوردن هزینه ها بوده که عزیزان بسیجی بتوانند در این دوره ها ثبت نام و بهره برداری لازم را داشته باشند،همچنین تقدیر و تشکر از اساتید بزرگوار که دعوت سازمان را لبیک گفتند.



وی افزود: جامعه هدف سازمان وکلا، سردفتران، قضات و فارغ‌التحصیلان رشته حقوق هستند که البته بیشتر از 50 درصد شرکت‌کنندگان فارغ التحصیل و دانشجویان رشته‌های حقوق می باشند .
جانشین سازمان بسیج حقوق‌دانان تهران بزرگ با اشاره به اینکه سازمان هر هفته کارگاه‌های حقوقی با حضور اساتید برجسته این رشته برگزار می‌کند، بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر اعضای سازمان استادان هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند ما ارتباط و تعامل خوبی هم با دانشگاه داریم و بخشی از شرکت‌کنندگان در برنامه امروز در سال پایانی تحصیل‌شان هستند.
آتنا خواجه هم در این همایش ضمن تشکر از سازمان بسیج حقوق‌دانان تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی که انجام شده اگر شرکت‌کنندگان بتوانند با مطالعه دقیق، مطالبی که در این دوره‌ها بیان می‌شود را رعایت کنند قطعا می‌توانند نتیجه مطلوبی را در آزمون وکالت کسب کنند.
وی با اشاره به برگزاری آزمون وکالت در آذر ماه سال جاری گفت: باتوجه به ظرفیت بالایی که در کانون وکلای مرکز و استان‌های تابعه وجود دارد و همچنین ظرفیتی که در به کارگیری مشاوران حقوقی وجود دارد امید است دانشجویان با برنامه‌ریزی بتوانند به موفقیت کاملی برسند.


همچنین خانم خواجه مدرس کارگاه آموزشی مهارت های ذهن و روانشناسی شخصیت ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس و مقام شامخ شهداء ، برگزاری چنین دوره های جامع توسط نهادهای متولی را گامی بزرگ در راستای تحقق ارتقاء سطح علمی و دانش حقوقی در بستری امن دانسته و از برگزار کنندگان این همایش قدردانی نمود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار