۰۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۴۰۹۶۱
majmae karkonan allame (23)

انتخابات هشتمین مجمع تعاونی اعتبار کارکنان اداری دانشگاه علامه طباطبائی با معرفی اعضای منتخب هیئت مدیره و بازرس این تعاونی، برگزار شد.


به گزارش عطنا، عبدالله نژدساعی، مدیرعامل «تعاونی اعتبار کارکنان اداری» دانشگاه علامه طباطبائی در باره این مجمع که ظهر شنبه، اول مهرماه در سالن شهید همت دانشکده ارتباطات برگزار شد، به خبرنگار عطنا گفت: در مجمع امروز حدود ۴74 نفر شرکت کننده داشتیم که با توجه به تعداد اعضای تعاونی اعتبار 845 نفر ،رسمیت جلسه در نوبت اول دعوت عمومی در نوع خود بی سابقه بوده است که همکاران انتظار نداشتند در نوبت اول مجمع تعاونی چنین استقبالی شود.


وی ضمن قدردانی از حضور گسترده و پر شور همکاران و شرکت در انتخابات این دوره گفتند : موضوع اصلی این مجمع انتخاب هیئت مدیره و بازرس بود و از آنجا ئیکه تصدی دوره سه ساله هیئت مدیره قبلی به پایان رسیده است، لذا از نظر تشریفات اداری بانک مرکزی و اداره کل تعاون باید انتخابات مجدد برگزار می‌کردیم تا دوره جدید رسماً آغاز به کار کند.


به گفته ساعی این هشتمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره این تعاونی اعتبار است و از این هشت دوره این سومین دوره است به صورت قانونی یعنی در اداره ثبت شرکت‌ها و روزنامه رسمی ثبت خواهد شد.


مدیرعامل «تعاونی اعتبار کارکنان اداری» دانشگاه علامه طباطبائی یادآور شد: در دوره سوم، از سال ۹۲ توانستیم اکثر مشکلات تعاونی را حل کنیم؛ با اداره کل ثبت شرکت‌ها و سازمان حساب‌رسی اداره کل تعاون و بانک مرکزی جلساتی گذاشتیم تا بتوانیم این مشکلات را حل کنیم و در نهایت موفق به دریافت مجوز فعالیت رسمی از بانک مرکزی شویم.



ساعی تصریح کرد: تعاونی اعتبار کارکنان اداری دانشگاه علامه طباطبائی جزء موسسات اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی است.
وی وظیفه تعاونی اعتبار کارکنان را ارائه تسهیلات مالی به کارکنان اداری بخش‌های مختلف دانشگاه عنوان کرد و گفت: روال کار این تعاونی به این شکل است که از خود موجودی در گردش افراد، ماهانه به صورت نوبت انتظار (که با ثبت‌نام انجام می‌شود) وام‌هایی در اختیارشان قرار می‌گیرد.


ساعی تصریح کرد: در حال حاضر سقف وام ۱۵ میلیون تومان است که با نرخ ۲ درصد کارمزد و در اقساط سی ماهه پرداخت می‌شود.


وی در این باره اضافه کرد: قبلا دوره انتظار وام‌ها خیلی زیاد بود و گاهی به ۱۲ ماه می‌رسید اما اکنون توانستیم این مدت انتظار را به چهار ماه کاهش دهیم و انشالله به جایی برسیم که منابع خیلی بیشتر باشد وبا حمایت اعضا بتوانیم وام‌ها را بروز کنیم که البته در این جلسه هم پیشنهادی مبنی بر اینکه سقف وام از ۱۵ میلیون به ۲۰ میلیون تومان افزایش یابد ارائه کردیم.


وی درباره جلسه هشتمین دوره انتخاب هیات مدیره در این مجمع کارکنان اداری دانشگاه هم گفت: این جلسه با تشکیل هیات رئیسه مجمع و حضور یک ناظر از طرف اتاق تعاون برگزار شد که بر انتخابات نظارت داشت و مراسم هم با گزارش هیئت مدیره و بازرس و قرائت صورت‌های مالی سه ساله به تصویت اعضا رسید.


این مسئول اضافه کرد: ار مصوبات مجمع، سرمایه اولیه اعضا افزایش یافت و در نهایت انتخابات هیئت مدیره برگزار شد که طی آن از بین دوازده نفر کاندیدای هیئت مدیره و سه نفر کاندیدای بازرس، پنج نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر هم به عنوان بازرس با رای کارکنان انتخاب شد.


ساعی ترتیب آرای برتر نامزدها را به شرح ذیل اعلام کرد: محسن یعقوبی، حسن شیخ‌علی‌شاهی، عبداالله نژدساعی، محمد جمشیدی‌مقدم و مهدی اربابی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره منتخب مجمع و محمد حاجی‌باقر به عنوان بازرس اصلی این مجمع شناخته شدند.


در اداره جلسه رای‌گیری رئیس مجمع، نائب‌رئیس، منشی و چهار نفر ناظر ویک نفر به عنوان ناظر از اداره تعاون حضور داشتند.


ساعی در پایان بر صحت و سلامت انتخابات این دوره تاکید کرد و گفت: باتوجه به اینکه اول مهر روزی است که واقعا همکاران سرشان شلوغ است و علاوه بر ثبت نام دانشجویان دانشگاه ، فرزندان خود را به مدرسه می‌فرستند، با این حال، با حضور در این مجمع از تعاونی خود حمایت کردند و انتخابات را برگزار کردند از آنها صمیمانه تشکر می‌کنیم و از منتخبان هم این انتظار را داریم که با تلاش‌های بیشتر برای بهبود هرچه بهتر تسهیلات اعطائی به کارمندان گام بردارند.


عکس: شکیبا شیرازی تهرانی- عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار