۰۱ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۴۰۶۸۹
neshast arbaein

دومین «همایش بین‌المللی اربعین» آبان ماه در کربلای معلی برگزار می‌شود، دانشگاه «کربلا» و دانشگاه «علامه‌طباطبائی» مسئول برگزاری بخش علمی این همایش هستند.


به گزارش عطنا، دومین جلسه برنامه‌ریزی بخش علمی «همایش بین‌المللی اربعین» شنبه یک مهر با حضور رئیس، معاون‌ها و نمایندگان دانشکده‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی و 18 شرکت‌کننده از بیت رهبری، وزارت کشور، وزارت ارشاد، وزارت علوم  و ستاد اربعین برگزار می‌شود.


شرکت‌کنندگان در این جلسه به تصمیم‌گیری درباره مسائل اصلی، سخنران‌ها و مقاله‌های مناسب برای ارائه در همایش می‌پردازند.


این جلسه شنبه یک مهر ساعت 16 تا 18 در دانشکده ادبیات دانشگاه علامه‌طباطبائی واقع در تهران، بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت، خیابان علامه جنوبی برگزار می‌شود.


همچنین در پایان حجت الاسلام حمید احمدی، مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین کشور و حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در نشست مطبوعاتی به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهند.


گفتنی است اولین جلسه برنامه‌ریزی‌های علمی-اجرائی این همایش چهارشنبه، 29 شهریور ، ساعت 16-20 در دانشکده ادبیات دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شده است ( که تصویر آن را در بالا می‌بینید) و شرکت‌کنندگان در این جلسه به برنامه‌ریزی برای مقدمات و دستور جلسه امروز پرداخته‌اند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار