۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ۲۱:۱۱
کد خبر: ۱۴۰۲۰۱
Jashne Kanoonha (29)

کانون‌های فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی در بیانیه‌ای از حمایت‌های رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در چهار سال اخیر قدردانی کردند.


به گزارش عطنا متن این بیانیه به شرح زیر است:


ریاست محترم دانشگاه علامه طباطبائی
جناب آقای دکتر سلیمی
با سلام و احترام؛
ما کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبائی برآن شدیم تا مراتب تشکر و قدردانی از حمایت های بی دریغ شما از این کانون‌ها را بعمل آوریم.
بی شک، یکی از مهم ترین اقدامات ریاست شما، حمایت و توجه به کانون ها بوده است. کانون‌هایی که در زمان ریاست قبلی تعدادشان به انگشت های یک دست می رسید. اما اکنون زمینه‌ی فعالیت در حدود 20 کانون فراهم شده است. امروز، دانشجویان مجبور نیستند علایق خود را محدود کنند و صرفا در تعداد معدودی کانون عضو باشند.
ثمره‌ی این توجه و حمایت از کانون‌ها موجب برافراشته شدن پرچم دانشگاه علامه طباطبائی در رویش کشوری بود. کسب 16 مقام در یک جشنواره ملی افتخاریست که این دانشگاه به خود دید. به جرات می توان گفت رویش ملی 95، یکی از شیرین ترین لحظاتی بود که برای کانون ها و کانونی ها رقم خورد.
احترام به ایده ها و عقاید دانشجویی در اجرای برنامه های کانونی، ایجاد بستر رشد و بالندگی و سپردن امور و برنامه های بزرگی همچون جشن فجر به دانشجویان، همه و همه گواه از تدبیریست که دانشجو در آن صرفا یک دانشجو نیست. بلکه دانشجوی فعالی است که فعالیت بالقوه ی وی می تواند به صورت بالفعل درآید و در کنار درس و تحصیلات آکادمیک، خود را برای حضور پویا در جامعه آماده کند.
ما کانون های دانشگاه علامه طباطبائی، بر خود واجب می دانیم تا حمایتی که باعث شد این دانشگاه، رتبه نخست برترین کانون های کشور را کسب کند، ارج نهیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار