۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۴۰۰۲۰
bazdid shiraz nashriat atna (19)

انجمن فرهنگ و سیاست دانشجویان دانشگاه شیراز از تحریریه و دفتر مرکزی پایگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی (عطنا) در دانشکده علوم ارتباطات بازدید کردند.


به گزارش عطنا، انجمن فرهنگ و سیاست دانشجویان دانشگاه شیراز در ادامه سلسله بازدید‌های خود از مراکز علمی، فرهنگی، سیاسی و رسانه‌ای در تهران، 27 شهریورماه مهمان پایگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی (عطنا)‌ بودند.


این دانشجویان که در رشته‌های مختلف فنی و مهندسی و علوم انسانی در مقاطع مختلف دانشگاه شیراز تحصیل می‌کردند از نزدیک با نحوه فعالیت‌های خبری عطنا آشنا و در زمینه فعالیت‌های مشترک و همچنین راه‌اندازی پایگاه خبری به تبادل نظر و گفت‌و‌گو پرداختند.


در این بازدید مهرداد عربلو، دبير سابق انجمن فرهنگ و سياست دانشگاه شيراز و برنده رتبه اول بخش نشریات سیاسی جشنواره کشوری نشریات دانشجویی (تیتر10)، شاهرخ شاه‌رضايى دبیر فعلی این انجمن، علیرضا قنبری، مسئول خانۀ نشریات دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبائی، محمد ذکاوت سردبیر، ایوب قادری، دبیر تحریریه و زهرا شهریار مدیر داخلی عطنا و علی اسمعیلی اردکانی، دانشجوی دکتری روابط بین‌الملل دانشگاه علامه و مسئول اجرائی انجمن علوم سیاسی ایران به تبادل دیدگاه‌ها و نظرات خود با دانشجویان انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز پرداختند.


گفتنی است، حدود 25 نفر از دانشجویان انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز طی یک اردوی چند روزه در حال بازدید از مراکز علمی، سیاسی و فرهنگی و رسانه‌ای در تهران هستند.


انجمن فرهنگ و سیاست دانشجویان دانشگاه شیراز به همت ۱۰ نفر از دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز سال ۱۳۸۱ تأسیس شد و فعالیت خود را در دانشکده‌های مهندسی آغاز کرد. در سال‌های بعد با جذب دانشجویان نخبه در دانشکده‌های دیگر دانشگاه شیراز فعالیت خود را گسترش داد و اکنون با اضافه شدن دانشکده‌ هنر و معماری در ۷ مجموعه دانشکده‌ی دانشگاه شیراز به فعالیت‌های دانشجویی مشغول هستند.


مشروح این بازدید و نشست به زودی در عطنا منتشر می‌شود.


عکس: ریحانه مهیاری-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار