۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۳۸۱۷۵
titr10 hashemi (11)

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاهیان و دانشجویان ما طرفدار عدالت، کرامت و حریت هستند و طرفدار ارزش‌ها و آرمان‌هایی که ما باید این مساله را به فال نیک بگیریم.


به گزارش عطنا به نقل از آنا، دکتر سیدضیاء هاشمی روز چهارشنبه در آخرین مراسم اختتامیه دهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی موسوم به تیتر ۱۰ در جمع حاضران گفت: «میزان مشارکت دانشجویان در این رویداد بزرگ دانشگاهی نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است که این نشان از پیشرفت و تحول در فضای رسانه‌ای دانشگاه‌هاست.»


او ادامه داد: «بدون شک نشریات دانشجویی برای یک دانشگاه یک موفقیت و ابزاری است که دانشگاه را به سمت آرمان‌های متعالی حرکت می‌دهد. از این رو باید توجه ویژه‌ای نسبت به نشریات دانشجویی از سوی مسئولان شود.»


سرپرست وزارت علوم ادامه داد: «مردمسالاری دینی محصول انقلاب اسلامی و مطالبه انقلابیون است. هر چهره مسلمان و هر عنصر انقلابی باید مطالبه آزادی باشد. دانشگاهیان و دانشجویان ما طرفدار عدالت، کرامت و حریت هستند و طرفدار ارزش‌ها و آرمان‌هایی که ما باید این مساله را به فال نیک بگیریم. دانشگاه‌های ما کانون آرمان‌های انقلابی ما است و ما باید در این مسیر تلاش بیشتری کنیم. البته مدعی نیستیم که همه خواسته‌های ما و مطالبات‌مان تحقق یافته، اما در حد بضاعت خود تلاش می‌کنیم که به اهداف مورد نظر دست یابیم.»


او گفت: «انشالله در دولت دوازدهم بتوانیم این مطالبات را به دست بیاوریم البته این مهم بدون مشارکت دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌ها محقق نمی‌شود.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار