۰۱ مرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۳۰۸۹

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه حدود ۴۰ نشریه علمی در این دانشگاه فعالیت می کنند، گفت: در حال بررسی نشریات و ارتقای سطح کیفی آنها هستیم.


IMG_4737


به گزارش عطنا به نقل از مهر شجاع احمدوند افزود: نحوه توزیع نشریات علمی این دانشگاه به صورت سنتی و چاپی بود اما درحال حاضر روند توزیع نشریات این دانشگاه آنلاین و الکترونیکی شده است که این امر زمینه فروش نشریات را نیز فراهم می کند.


وی با بیان اینکه دانشگاه علامه طباطبایی دارای ۴۰ نشریه علمی است، تصریح کرد: برخی از نشریات این دانشگاه در ارزیابی های وزارت علوم از سطح پایینی برخوردار بودند و استانداردهای لازم را نداشتند که درحال بررسی نشریات و ارتقا سطح کیفی آنها هستیم.


معاون پژوهشی دانشگاه علامه افزود: نخستین شماره نشریه علمی – پژوهشی جدید دولت پژوهی توسط دانشکده حقوق این دانشگاه برای بهار امسال منتشر شده است.


وی درخصوص وضعیت بودجه نشریات علمی – پژوهشی این دانشگاه گفت: بودجه مربوط به انتشار و نیروی انسانی نشریات از سوی دانشگاه تامین می شود اما درحال برنامه ریزی هستیم تا از طریق فروش نشریات به نهادهای مختلف و دانشگاهی بتوانیم در این حوزه درآمدزایی داشته باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار