۰۸ شهريور ۱۳۹۶ ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۳۷۱۲۲
zia

انجمن‌های علمی دانشگاه هنر طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار معرفی دکتر سیدضیاء هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس شورای اسلامی شدند.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، متن نامه انجمن‌های علمی_دانشجویی دانشگاه هنر به رئیس‌جمهور به این شرح است:



بسمه تعالی


جناب آقای دکتر حسن روحانی


رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران


با سلام و ارادت؛


ضمن عرض تبریک جلب اعتماد حداکثری نمایندگان مردم به کابینه پیشنهادی؛ جای تشکر و قدردانی ویژه دارد که علی‌رغم فشارهای واهی برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم، صبر پیشه کرده و با این انتخاب مهم مدبرانه برخورد کرده اید. همانطور که مستحضرید وزارت علوم،‌تحقیقات و فناوری همواره یکی از دغدغه ها و بزرگترین نگرانی های جامعه ی دانشگاهی و دانشجویان بوده است. در سال های اخیر عدم اقتدار لازم برای هدایت این وزارت خانه در پیمودن مسیر فرجی دانا، موجب بدبینی دانشجویان و ایجاد سرخوردگی و بی اعتمادی در میان دانشگاهیان گشت.


همچنین جای تقدیر و تشکر دارد که در همین برهه حساس، دکتر سید ضیاء هاشمی را به سرپرستی وزارت علوم منصوب کرده‌اید. ایشان که فردی دانش محور، صالح و اخلاق مدار، مدبر، آزاداندیش و مشرف به دغدغه های دانشجویان می‌باشند، میتوانند به درستی و با خلوص نیت سکان هدایت این وزارت خانه کلیدی را به دست بگیرند. ایشان از سال ۹۲ تا کنون به دانشجویان ثابت کرده اند که مسیری جز اعتدال و امید را برای هدایت فرهنگ دانشگاه پیش نگرفته اند و انتخاب ایشان به عنوان سرپرست فعلی وزارت خانه، انتخابی آرام بخش و ترمیم کننده روح مشوش جامعه دانشگاهی کشور است.


جناب آقای دکتر روحانی،‌رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران؛ ما دانشجویان دانشگاه هنر، که همواره به دلیل مسائل مختلف فرهنگی با ایشان در تعامل بوده ایم؛‌از شما خواستاریم تا جناب آقای دکتر سید ضیاء هاشمی را برای همراهی خود در کاروان تدبیر و امید و به عنوان وزیر ‌پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس محترم شورای اسلامی معرفی نمایید و بدین شکل علاوه بر تضمین ادامه راه فرجی دانا، موجب آسایش خیال دانشجویان دغدغه مند این سرزمین باشید.»



«انجمن علمی تئاتر دانشگاه هنر»، «انجمن علمی نقاشی دانشگاه هنر»، «انجمن علمی معماری دانشگاه هنر»، «انجمن علمی صنایع دستی دانشگاه هنر»، «انجمن علمی شهرسازی دانشگاه هنر»، «انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه هنر»، «انجمن علمی معماری داخلی دانشگاه هنر»، «انجمن علمی مجسمه‌سازی دانشگاه هنر»، «انجمن های علمی نقاشی،‌معماری»، «صنایع دستی،‌ شهرسازی»، «طراحی صنعتی، ‌معماری داخلی» و «مجسمه سازی دانشگاه هنر» از انجمن‌های علمی دانشجویی امضا کننده این نامه به رئیس جمهور هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار