۰۸ شهريور ۱۳۹۶ ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۳۷۰۸۱
ashtyani

رئیس پژوهشگاه رویان با بیان اینکه جایزه دکتر کاظمی آشتیانی را تاکنون به 10 دانشمند برتر دنیا اعطا کرده‌ایم، گفت: امسال با توجه به مشکلاتی که دولت امریکا ایجاد کرده است، فرد برنده از حضور نیافتن خود در ایران برای دریافت این جایزه عذرخواهی کرد.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، حمید گورابی در حاشیه افتتاحیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی تحقیقاتی رویان اظهار کرد: امسال همچون سال‌های گذشته دو کنگره موازی پزشکی تولید مثل و سلول‌های بنیادی و همچنین سمپوزیوم اختصاصی برای پرستاران و ماماهای فعال در زمینه تولید مثل برگزار می‌شود.


رئیس پژوهشگاه رویان افزود: 394 مقاله دریافت شد که بخش اعظمی از آن‌ها به شکل پوستر بوده تا بتوانیم در این مدت کوتاه از سخنرانی سخنرانان مدعو از سایر کشورها استفاده کنیم.


وی ادامه داد: از طرفی درصدد هستیم اساتید و دانشجویان ما بتوانند با این افراد ارتباط بگیرند و از این طریق به تبادل علم (شیوه‌های درمانی و تحقیقات) بپردازند.


گورابی در خصوص اختتامیه این جشنواره نیز گفت: فردا مراسم اختتامیه جشنواره با معرفی برترین‌های داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.


رئیس پژوهشگاه رویان افزود: 5 برنده خارجی از کشورهای آلمان، استرالیا، هلند و ژاپن (2 نفر) هستند که طرح‌ تحقیقاتی در زمینه‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی تولید مثل و پزشکی بازساختی ارائه کرده‌اند.


وی همچنین در خصوص «جایزه دکتر سعید کاظمی آشتیانی» اظهار کرد: سخت‌گیری‌های زیادی در رابطه با اعطای «جایزه دکتر کاظمی آشتیانی» اتخاذ می‌کنیم و این جایزه را تاکنون به 10 دانشمند برتر دنیا اعطا کرده‌ایم.


گورابی تصریح کرد: امسال با توجه به مشکلاتی که دولت امریکا ایجاد کرده است، فرد برنده از حضور نیافتن خود در ایران برای دریافت این جایزه عذرخواهی کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار