۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۳۲۰۲۳
Eftetahie Shabestan Emam Ali Daneshgah Allame Tabatabaei (62)

رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از استعفا رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها از سمت خود خبر داد.


به گزارش عطنا به نقل از  مهر، رحیم‌پور ازغدی در دومین نشست سالانه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی از استعفای حجت الاسلام محمد محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها خبر داد.


خبرگزاری ایسنا نیز گزارش داده است، استعفای رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به دلیل عدم پرداخت بودجه از سوی دولت صحت ندارد و حجت‌الاسلام محمدیان بحث کناره‌گیری خود از این سمت را به منظور استفاده از نیروهای توانمند مطرح کرده است.




در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر استعفای حجت‌الاسلام محمدیان از ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به دلیل عدم پرداخت بودجه از سوی دولت، پیگیری‌ها نشان داد که استعفای ایشان صحت نداشته و حجت‌الاسلام محمدیان بعداز دو دوره نمایندگی در دانشگاه‌ها و گذشت یک سال از زمان پایان دوره دوم حضور در این سمت، به منظور استفاده از نیروهای توانمند و با موضع‌گیری و رویکرد جدید، موضوع کناره‌گیری خود را به دفتر بیت رهبری مطرح کرده‌اند.


بر اساس آنچه که در برخی رسانه‌ها منتشر شده، در پی کناره‌گیری حجت‌الاسلام محمدیان، صحبت از انتخاب آیت‌الله قمی مطرح است که این خبر نیز صحت ندارد و در حال حاضر چند گزینه نیز برای جانشینی وی مطرح بوده که در حال بررسی هستند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار