۰۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۲۹۲۱۱
aghamooosa950408

اداره رفاه کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی طی اطلاعیه‌ای شرایط ثبت‌نام سفر عتبات عالیات برای همکاران علمی و اداری را اعلام کرد.


به گزارش عطنا، در اطلاعیه شماره یک اداره رفاه کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی آمده است: اداره رفاه کارکنان دانشگاه در نظر دارد سفر زیارتی به کشور عراق و زیارت اماکن مقدس عتبات عالیات را در نیمه دوم مهر‌ماه برگزارکند.


همکارانی که تمایل به ثبت‌نام در این سفر معنوي را دارند، می‌توانند جهت ثبت‌نام (از ساعت 14 روز یکشنبه اول مردادماه تا ساعت 24 روز سه‌شنبه سوم مردادماه) از طریق سامانه اتوماسیون اداري درخواست خود را به صورت یک نامه جداگانه به کارتابل امور سفرها اداره رفاه کارکنان ارسال کنند.


مقصد این سفر، زیارت کربلا ، نجف و کاظمین است. با توجه به این که ظرفیت سفر، 70 نفر و در قالب دو کاروان است، در صورت تقاضای بیش از ظرفیت، نفرات از طریق قرعه کشی تعیین می شوند. تعداد همراهان یک نفر(مجموعاً دونفر) و از بین همسر و فرزندان است.


*- هزینه سفر مبلغ 16/500/000 ريال تا 17/500/000 ريال است.


*- همکاران در صورت دارا بودن شرایط می توانند از وام قرض الحسنه (4%) بانک ملت به ازای هر نفر 15/000/000 ريال استفاده کنند و در صورت عدم پرداخت وام از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و بانک ملت به هر دلیل، همکاران می بایست شخصاً کل مبلغ را واریز کنند.


سایر شرایط:

تاریخ ارائه کلیه مدارك به همراه گذرنامه (با حداقل 6 ماه اعتبار) حداکثر تا روز سه شنبه 31 شهریور 96 است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار