۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۱۲۲۷

وزیر بهداشت: رویکرد دولت به حداقل رساندن مشکلات در بخش سلامت است


به گزارش عطنا به نقل ازایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به حداقل رساندن مشکلات مردم ، رویکرد دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت است.


سیدحسن هاشمی روز شنبه در آیین بهره برداری از طرح های نوسازی و ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان شهدای تبریز با تبریک 24 خرداد روز حماسه سازی ملت ایران در انتخاب دولت تدبیر و امید اظهار کرد: با وجود مشکلات در حوزه سلامت درصدد بهبود طرح خدمات هستیم.


وی افزود: به لحاظ کاهش قیمت نفت مشکلاتی درخصوص ارایه خدمات و کیفیت مناسب وجود دارد که امیدواریم با تدبیر مناسب مشکلات را حل کنیم.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید ضمن پیش بردن برنامه های دولت، پاسخگوی مشکلات حاصل از بی تدبیری دیگران نیز باشیم.


هاشمی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت کارهای زیادی وجود دارد، اظهار امیدواری کرد مراکز درمانی با سرعت بیشتری نوسازی شود و کیفیت خدمات ارتقا یابد.


در بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان شهدای تبریز تعدادی از کارکنان و بیماران این بیمارستان مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.


طرح های نوسازی و ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان شهدای تبریز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری و 58 طرح دانشگاه علوم پزشکی تبریز از جمله نوسازی بخش اورژانس و کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا با اعتبار 805 میلیارد ریال شروع شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار