۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۷:۳۱
کد خبر: ۹۶۸۲
عطنا_ " کاسته " با نوازندگی احسان صدیق :گیتار ،پیتر سلیمانی پور:ساکسفون  ، مازیار یونسی :پیانو و آوا وهمچنین  روزبه فدوی:کوبه ای  تاکنون کنسرت های موفقی را  در وین، براتیسلاوا و بوداپست برگزار کرده و در شهریور ماه سال 93 برای دومین بار در تهران در قالب کنسرت های نشر موسیقی هرمس در فرهنگسرای نیاوران  به مناسبت 15 سالگی تاسیس به روی صحنه رفته است.


گروه موسیقی "کوارتت کاسته" در اواخر سال 91 توسط احسان صدیق  تشکیل شد.موسیقی این گروه مبتنی بر خلاقیت گروهی و انفرادیِ اعضایش است و قالب آن از ریتم محلی تا ساخته های آزاد را شامل می شود.این گروه موفق موسیقی تمایل به خلق آثاری دارد که بازتابنده نگاه امروزی شان به موسیقی جهان باشد. در واقع  "کوارتت کاسته"  گذر خود از میان موسیقیِ دهه 70 میلادی تا رقصهای محلی، از موسیقی آوانگارد سده بیستم تا موسیقی جَز معاصر را با چاشنی بداهه نوازی، به ساختاری شنیداری تبدیل می کند.


گفتنی است کنسرت " کوارتت کاسته" 18 و 19 اردیبهشت ماه  ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند با شماره 22221873  تماس حاصل نموده و یا به سایت تیوال مراجعه نمایند.






منبع: ایران کنسرت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار