۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۵۷
کد خبر: ۸۷۰۳۸
kelas-dars-ostad-daneshgah-daneshgah

پس از رسیدگی به اعتراضات و اعمال امتیازات تشویقی، «امتیاز دانشجویی» در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اعلام شد.


به گزارش عطنا به نقل از خبرنامه صادق، پس از رسیدگی به اعتراضات و اعمال امتیازات تشویقی، «امتیاز دانشجویی» در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اعلام شد و بر این اساس، با توجه به اعلام امتیازات نهایی دانشجویان در این اطلاعیه آمده است:


۱-  امتیاز ثبت شده در کاربری دانشجویان، پس از رسیدگی به اعتراضات و اعمال امتیازات تشویقی اعلام شده است و به عنوان «امتیاز دانشجویی» در سال تحصیلی آتی (۹۷-۹۶) ملاک عمل قرار می‌گیرد.


سقف امتیاز از ۱۰۰ بوده و ممکن است به دلیل اعمال امتیازات تشویقی از مرز ۱۰۰ نیز عبور کرده باشد.


۲-  از فردا بعد از ظهر «امتیازات اسکان» دانشجویان بعد از اعمال ضریب اسکان دانشجویان حومه و تهرانی و با انتشار کد رهگیری اعلام خواهد شد. ملاک اعتبار برای پذیرش و ورود به فرایند اسکان، داشتن کدرهگیری است.


۳-  در بازه تشکیل اتاق، دانشجویان بایستی کد رهگیری و کد دانشجویی خود را در اختیار سرگروه گذاشته تا فقط شخص سرگروه با مراجعه به سامانه دانشجویی اقدام به تشکیل گروه و ثبت آن کند.


در مرحله تشکیل اتاق گزینه ثبت گروه برای همه دانشجویان باز می‌شود اما فقط و منحصرا باید شخص سرگروه از این امکان استفاده کند و بقیه اعضاء به غیر از سرگروه نبایستی وارد قسمت «تشکیل اتاق» شوند و فقط کافی است کد رهگیری و شماره دانشجویی خود را در اختیار شخص سرگروه قرار دهند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار