۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۳۵۸۵
Rah andazi Markaz Roshd - Sattari

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری ایران عصر دوشنبه در دانشگاه علامه طباطبائی حاضر شد و از چند طرح علمی، پژوهشی و فرهنگی این دانشگاه بهره‌برداری کرد.


به گزارش عطنا، ستاری عصر دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت‌ماه، ابتدا با حضور در ساختمان مرکز رشد وکارآفرینی دانشگاه علامه طباطبائی واقع در چهارراه جهان کودک، این مرکز که در دولت روحانی افتتاح شده بود، را راه‌اندازی کرد.


مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی با هدف حمایت از پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی راه‌اندازی شده است. ساختمان این مرکز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت پژوهشی وزارت علوم تأسیس شد. با راه‌اندازی و فعالیت‌های شرکت دانش‌بنیان در این مرکز، مدل جدیدی از فعالیت علمی و اشتغال‌زایی در حوزه علوم انسانی در اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهشی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.


معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری همچنین در ادامه با حضور در پردیس دهکده المپیک از موزه دانشگاه علامه‌ طباطبائی واقع در مجتمع فرهنگی آموزشی امام علی (ع) رونمایی کرد.


موزه دانشگاه علامه طباطبائی نیز در فضایی به مساحت ۱۰۰ متر مربع در ساختمان مجتمع فرهنگی و آموزشی امام علی (ع) پردیس مرکزی دانشگاه با هدف جمع‌آوری و مستند‌سازی و در معرض دید قرار دادان اسناد تاریخی، تصاویر قدیمی، وسایل کمک آموزشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و اداری که طی چند دهه گذشته در دانشگاه علامه طباطبائی ایجاد شده است.


برنامه دیگر دکتر ستاری، حضور در مراسم «گرامیداشت مقام استاد» و سخنرانی در جمع استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی بود.


تقدیر از استادان نمونه و ارائه گزارشی از دستاوردهای آموزشی، پژوهشی، توسعه و پیشترفت اجرای طرح جامع از سوی رئیس دانشگاه از برنامه های این مراسم بود.


[aparat id="6ZoHf"]

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار