۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ۰۰:۱۰
کد خبر: ۷۳۳۳۳
namayeshnamekhani (12)

نمایشنامه «بچه‌های خاکستر» عصر امروز، شنبه 14 اسفندماه با همکاری کانون گویندگی و اجرا، کانون همای مهر، کانون تئاتر و موسسه خیریه جمعیت امام علی(ع)، توسط کودکان «خانه‌ایرانی شهر ری» وابسته به جمعیت امام علی(ع) نقش‌خوانی شد.


به گزارش عطنا، این اثر که در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی اجرا شد، براساس نمایشنامه «بچه‌های خاکستر» نوشته امید نیاز است.


روایتگر داستان زندگی چند کودک است که در خیابان‌‌های شهر مشغول به کار هستند و با مردی به نام اردشیر زندگی می‌کنند که خود را صاحب آن‌ها می داند.


کارگردان نمایشنامه خوانی «بچه‌های خاکستر» در رابطه با کودکانی که این اثر را نقش‌خوانی کردند، به خبرنگار عطنا گفت: تمامی کودکانی که امروز روی صحنه آمدند، فاقد شناسنامه و سند هویت هستند و نمی‌توانند در مدرسه ثبت‌نام کنند اما امروز به همت «خانه ایرانی شهر ری» و جمعیت امام علی(ع) در حال تحصیل هستند.


وی در ادامه گفت: خانه ایرانی شهر ری، یکی از زیرمجموعه‌های موسسه خیریه جمعیت امام علی(ع) است که این کودکان را شناسایی و برای آن‌‌ها دوره‌های علمی، فرهنگی و هنری برگزار می‌کند، همچنین با شناسایی خانواده‌های نیازمند به آن‌‌‌‌ها کمک مالی می‌کند.


گفتنی است، تمام عواید حاصل از این برنامه صرف کمک به خانواده‌های نیازمند این کودکان شد.


گوشه‌هایی از این برنامه را با هم می‌بینیم؛



عکس: شکیبا شیرازی تهرانی- عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار