۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۵۰
کد خبر: ۷۳۰۱۰
hamandishi danshjoye nemone (24)

کارشناس انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی از فعالیت بیش از 60 انجمن در این دانشگاه در رشته‌های مختلف خبر داد و گفت: می‌توانیم دانشجویان نمونه‌ای را برای شرکت در سمینارهای داخلی به اتحادیه‌های انجمن‌های علمی-دانشجوی کشوری معرفی کنیم.


به گزارش عطنا، محمدرضا رحمت‌خواه، سه‌شنبه، 10 اسفندماه در نشست هم‌اندیشی دانشجویان برگزیده دانشگاه علامه طباطبائی با مسئولان در سالن شورای ریاست این دانشگاه، گفت: دو هفته‌ای است که این مسئولیت به بنده واگذار شده که پذیرای انتقادات و پیشنهادهای سازنده دانشجویان نمونه در این حوزه هستم.


وی افزود: ما در انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی از حضور دانشجویان نمونه در همه عرصه‌ها البته با توجه به آیین‌نامه‌های انجمن‌های علمی استقبال می‌کنیم.


رحمت‌خواه با بیان اینکه انجمن‌های علمی-دانشجویی شناخته‌ترین نهادهای دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها هستند، اظهار کرد: برخی از دانشجویان نمونه‌ای که در این جمع حضور دارند در برخی از انجمن‌های علمی دانشگاه علامه طباطبائی عضو شورای مرکزی هستند.


وی با اشاره به اینکه ظرفیت ایجاد انجمن‌های جدید علمی-دانشجویی در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی وجود دارد، گفت: انجمن‌های علمی دارای یک جایگاه حقوق بوده و با توجه به قرار گرفتن در چارت وزارت علوم بسیار مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی است.


کارشناس انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه حضور در این انجمن‌ها به نوعی برای داشنجویان رزومه علمی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: انجمن‌های علمی به نوعی می‌توانند دانشجویان را به مجامع و سمینارهای بین‌المللی معرفی کنند و یا در همراهی آنان مؤثر باشند.


وی با بیان اینکه انجمن‌های علمی-دانشجویی دارای یک جشنواره ملی به نام حرکت است، گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت دانشجویان نمونه انجمن‌های علمی دانشگاه را برای حضور بهتر در این جشنواره مهیا کرد.


رحمت‌خواه افزود: دانشجویان نمونه به خصوص کسانی که در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند، می‌توانند در زمینه برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دانشکده‌ها که توسط انجمن‌های علمی-دانشجویی برگزار می‌شود به عنوان مدرس حضور داشته باشند.


وی با بیان اینکه می‌توانیم دانشجویان نمونه‌ای را که در انجمن‌های علمی-دانشجوی حضور پیدا می‌کنند، برای شرکت در سمینارهای داخلی به اتحادیه‌های انجمن‌های علمی-دانشجوی کشوری معرفی کنیم، بیان کرد: بنیاد ملی نخبگان نیز از طریق انجمن‌های علمی-دانشجویی به جذب دانشجویان نخبه می‌پردازد که در این زمینه نیز می‌توانیم به معرفی دانشجویان نمونه دانگاه بپردازیم.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار