۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۲:۴۰
کد خبر: ۷۰۱۳
رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: 18 هزار دانشجو و دو هزار و 500 دانش آموز در سال تحصیلی جاری به سرزمین وحی مشرف می شوند که بیشترین سهیمه خارج از نوبت تشرف به عمره مفرده، مربوط به عمره دانشجویی است.

به گزارش عطنا، حجت الاسلام سید محمد رضا فقیهی روز چهارشنبه در همایش راهیان کوی دوست ویژه دانشگاهیان عمره گزار در بیرجند با بیان اینکه اکنون شش میلیون نفر در کشور در نوبت تشرف به عمره هستند، خطاب به دانشجویان افزود: اکنون که این سفر برای شما فراهم شده از ثانیه ثانیه آن برای خودسازی استفاه کنید.

وی همچنین از اختصاص تسهیلات سفر به عمره گزاران دانشجو از قبیل وام به منظور انجام سفری ارزان و با کیفیت خبر داد و افزود: برنامه ریزی فرهنگی این سفر با انتخاب مدیران و روحانیون کارآمد و فعال و گرفتن سهمیه خارج از نوبت در دستور کار قرار دارد.

به گفته فقیهی، هزینه این سفر معنوی برای هر دانشجو 12 میلیون ریال است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی نیز در این همایش گفت: در سال تحصیلی جاری 120 دانشجوی متاهل و 105 دانشجوی مجرد از این استان به سرزمین وحی اعزام می شوند.

ابوالفضل نوفرستی افزود: بر اساس تقویم دانشگاهی، دانشجویان متاهل 21 فروردین و دانشجویان مجرد 14 اردیبهشت سال 94 به این سفر معنوی مشرف می شوند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار