۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۴۶۶

معاون علمی و فناوری رییس جمهور طی حکمی با برکناری دکتر سید سپهر قاضی نوری، دکتر مهدی الیاسی را به سمت معاونت سیاست گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب کرد.


elyasi


به گزارش عطنا، ستاری در حکم انتصاب الیاسی آورده است: «نظر به ضرورت سیاستگذاری کلان در حوزه علم، فناوری و نوآوری کشور و همچنین برنامه ریزی، هماهنگی بین‌بخشی و هم افزایی در «نظام ملی نوآوری» در جهت تحقق اقتصاد دانش بنیان و اهمیت هماهنگی و هم افزایی بین برنامه های توسعه کشور و سیاست های کلان توسعه علم و فناوری و با توجه به دانش، تعهد و تخصصی که از آن برخوردارید؛ جنابعالی را به سمت معاون سیاستگذاری و ارزیابی راهبردی منصوب می نمایم. شایسته است با بهره مندی از همکاری و مشاورت گسترده برجسته ترین متخصصان، صاحبنظران و اصحاب تجربه و تدبیر به انجام امور محوله همت گمارید.»


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در ادامه این حکم از زحمات دکتر سید سپهر قاضی نوری و خدمات وی در دوران تصدی این مسوولیت، تقدیر و تشکر کرده است.


الیاسی که پیش از این سمت مدیرکلی دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را بر عهده داشته است، استادیار گروه مدیریت صنعتی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی است. وی که متولد 1356 است، تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی صنایع به ترتیب در سالهای 1378 و 1380 در دانشگاه های صنعتی شریف و علم و صنعت به پایان برده و از سال 1383 عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی شده است. وی تحصیلات دکتری خود را نیز سه سال پیش (1390) در رشته مدیریت فناوری(سیاستگذاری علم و فناوری) در همان دانشگاه به پایان برده است. عنوان رساله دکتری وی، «مدلی برای نقش نهادهای میانجی در توسعه همکاری تکنولوژیک بین بنگاه‌ها مطالعه موردی صنایع هوافضایی» بوده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار