۱۱ دی ۱۳۹۵ ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۲۸۱۳
mosharekat-varzesh-daneshju

دبیر منطقه هشت ورزش دانشگاه‌های کشور بر ضرورت افزایش مشارکت دانشجویان در امور ورزشی تاکید کرد.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، همایون عباسی در نشست با مدیر امور دانشجویی و اداره تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه که به منظور بررسی راهکارهای افزایش سطح مشارکت دانشجویان در امور ورزشی برگزار شد، با بیان این مطلب اظهارکرد: باید سطح مشارکت دانشجویان را در امور ورزشی دانشجویی افزایش دهیم، چراکه این مهم با سلامت روح و جسم آنها در ارتباط ویژه‌ای است.


عباسی فعالیت‌های تربیت بدنی دانشگاه صنعتی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: هدف از این نشست انعکاس فعالیت‌ها و مشکلات مربوط به امور تربیت بدنی دانشگاه‌های منطقه هشت به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.


وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دانشگاه صنعتی کرمانشاه فاقد فضای ورزشی تملیکی است، اما شاهد روند رو به رشد این دانشگاه در زمینه ورزش همگانی هستیم و امیدواریم مسئولین تصمیمات لازم را برای جبران کاستی‌ها به ویژه اماکن ورزشی مطلوب در دستور کار خود قرار دهند.


عقیل الوندمنش مدیر امور دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه نیز در این نشست طی سخنانی اظهارکرد: در چند سال گذشته علی رغم مشکلات سخت افزاری و نداشتن سالن ورزشی مناسب، تلاش بسزایی جهت افزایش مشارکت در ورزش همگانی و فراهم ساختن رفاه دانشجویان در همه بخش‌های معاونت دانشجویی انجام شده است.


همچنین حسین پار مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه نیز در سخنانی با اشاره به مخاطبان تربیت بدنی که عمدتا از استادان و دانشجویان نخبه دانشگاه هستند، گفت: با استفاده از سیاست‌های توسعه ورزش همگانی، رشد شاخص‌های سلامت و توجه به ورزش قهرمانی می‌توان مشارکت دانشجویان را در این راستا افزایش داد.


وی خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه شورای ورزشی دانشگاه، تصمیمات خوبی جهت احداث اماکن روباز ورزشی و کمک به ورزش خوابگاه‌ها گرفته شد و در آینده نزدیک شاهد توسعه و پیشرفت محسوسی در این زمینه خواهیم بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار