۲۴ آذر ۱۳۹۵ ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۰۲۳۹
hamkari-france-iran

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: این دانشگاه آمادگی راه‌اندازی رشته‌های مشترک با دانشگاه‌های کشور فرانسه را دارد.


به گزارش عطنا به نقل از دانشگاه علامه طباطبائی، هیئتی متشکل از مسئولان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی فرانسه با هدف افزایش همکاری علمی و آموزشی از دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کرد.


حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: این دانشگاه فارغ‌التحصیلان زیادی از دانشگاه‌های فرانسه دارد و این خود باعث تسهیل در ایجاد و توسعه همکاری می‌شود.


وی افزود: دانشگاه علامه طباطبائی بعد از دانشگاه تهران بزرگترین دانشگاه شهر تهران است و در بین ۱۰ دانشگاه برتر کشور قرار دارد.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی تاکید کرد: آمادگی خود را برای همکاری در برگزاری سمینارهایی درخصوص زبان فارسی در کشور فرانسه اعلام می‌کنیم.


سلیمی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های مشترک، دوره‌های مختلف در فرانسه و ایران در زمینه حقوق، روزنامه نگاری و زبان می‌تواند زمینه‌های همکاری میان دانشگاه‌های دو کشور را فراهم کند.


وی افزود: دانشگاه علامه طباطبائی آمادگی راه‌اندازی رشته‌های مشترک با دانشگاه‌های فرانسه را دارد.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: آمادگی داریم پروژه تحقیقاتی مشترک در حوزه تاریخ و حقوق با دانشگاه‌های فرانسه اجرا کنیم.


در این جلسه همچنین طرف فرانسوی آمادگی خود را برای برگزاری دوره‌های مشترک و کارگاه‌های آموزشی در زمینه مدیریت ریسک در بیمه، روزنامه نگاری، حقوق، زبان فرانسه و زبان فارسی اعلام کرد.


اعطای بورس تحصیلی برای دوره‌های کوتاه مدت یک تا دوماهه به استادان و دانشجویان ایرانی از دیگر موضوعات پیشنهادی از سوی دانشگاه‌های فرانسوی بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار