۱۵ آذر ۱۳۹۵ ۰۷:۳۲
کد خبر: ۵۸۰۸۰
korsi-26

در اختتامیه اولین جشنواره ملی کرسیهای آزاداندیشی به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی، از افراد برگزیده با حضور معاون وزیر علوم و رئیس دانشگاه علامه، تقدیر شد.


به گزارش عطنا، اولین جشنواره ملی کرسی‌های آزاداندیشی با حضور جمعی از فعالان دانشجویی و مدیران ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


در بخشی از این مراسم از دانشجویان فعال عرصه آزاداندیشی با حضور مدیران ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با اهدای تندیس و لوح تقدیر، قدردانی شد.


پس از اعمال رای داوران، در بخش رقابتی گفت‌وگوی آزاد، رضا میرشکار از دانشگاه زابل و علی کیان از دانشگاه علامه طباطبائی مقام اول این مناسبات را کسب کردند.


سینا بلاری از دانشگاه یزد و فرزاد بابایی از دانشگاه ایلام رتبه دوم این مسابقات را به دست آوردند. همچنین محمدحسین آزادی از دانشگاه سلفچگان و محمد فرودی از دانشگاه حکیم سبزواری موفق به کسب مقام سوم این مناسبات شدند.


در بخش رقابتی میزگرد، محمد مهدی فرجی با کسب رتبه اول، هادی ذوالفقاری با کسب رتبه دوم و مازیار نبی زاده  با کسب رتبه سوم در این مسابقات درخشیدند.


همچنین محمد خلجی از دانشگاه علامه طباطبائی در این بخش از مسابقات به عنوان دانشجوی شایسته تقدیر مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفت.


در بخش رقابتی نقد، میثم علیزاده مقام اول این مسابقات را کسب کرد. همچنین امین تجن جاری، رویا طالبی و اسماعیل نوری به ترتیب موفق به کسب مقام دوم تا چهارم این مسابقات شدند.


در بخش مناظره دانشجویی، محمد جواد خوش‌نام موفق به کسب مقام اول، سعیده باقری موفق به کسب مقام دوم و همچنین محمد مهدی فرجی مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.


شایان ذکر است اولین جشنواره ملی کرسی‌های آزاداندیشی با میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی در پردیس مرکزی این دانشگاه برگزار شده است.


گوشه‌هایی از این مراسم:


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار