۳۰ آذر ۱۳۹۳ ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۶۹
Untitled
به گزارش خبرنگار باشگاه خبری علامه طباطبایی ـ عطنا ـ مسئولان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی برای اولین بار اقدام به تدوین برنامه تحول و ارتقاء این دانشکده نموده اند و آنرا در دسترس عموم قرار داده اند .

در ابتدای این برنامه و در خصوص چشم اندازهای افق 1404 این دانشکده آمده است :

1 ـ دانشکده ای برخوردار از کیفیت علمی و فرهنگی در بالاترین طراز ملی و برخوردار از ظرفیت ها و  قابلیت­های لازم برای  رقابت با دانشکده های مشابه در سطح منطقه

2 ـ مدیریت و ارائه ی دوره های آموزشی در رشته های مختلف به گونه ای که برای داوطلبان داخلی ، تحصیل در دانشکده به  دو انتخاب اول  در هر سه سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تبدیل شده و  در عین حال از جذابیت لازم و کافی برای متقاضیان و دانشجویان خارجی نیز برخوردار باشد.

3 ـ دانشکده ای برخوردار از نمانام (برند) برتر در بازار اشتغال و خدمات علمی و کارشناسی کشور (یکی از دو گزینه برتر نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی چه در زمینه جذب دانش آموختگان دانشکده  و چه در واگذاری خدمات علمی و پژوهشی به دانشکده و مراکز پژوهشی مرتبط با آن)

4 ـ دانشکده ای برخوردار از محیطی جذاب، پر نشاط و برخوردار از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنانی با انگیزه، خردورز، آزاداندیش، دارای اعتماد به نفس و متعهد به اخلاق حرفه­ای  و ارزش های اسلامی - ایرانی.

گفتنی است این چشم اندازها طی دو برنامه 5 ساله محقق خواهد شد . علاقه مندان جهت مطالعه کامل این سند می توانند از طریق لینک زیر اقدام به دانلود آن نمایند .

دانلود کنید.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار