۲۰ مهر ۱۳۹۵ ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۱۶۷۴
dofaslname-eslam-va-pazhuhesh

شماره دوم از سال پنجم نشریه علمی ترویجی اسلام و پژوهش های مدیریتی با مقالاتی همچون بررسی رابطه بین ابعاد دین‌داری و هوش فرهنگی منتشر شد.


به گزارش عطنا به نقل از طلیعه، جدیدترین شماره نشریه علمی ترویجی «اسلام و پژوهش‌های مدیریتی»، ویژه بهار و تابستان ۱۳۹۵ منتشر شد.


بنابراین گزارش، «مدیریت اسلامی و رویکرد تطبیقی»، «بررسی رابطه بین ابعاد دین‌داری و هوش فرهنگی»، «تبیین جایگاه نماد در فرهنگ سازمانی با تکیه بر اندیشه اسلامی»، «تأثیرپذیری امام خمینی ره از الگوی نظارتی امام علی‌ علیه السلام بر کارگزاران»، «بررسی ابعاد و مؤلفه‌های سرمایه روان شناختی در آموزه‌های دینی» و «تبیین و مقایسه مبانی معرفت شناسی و فلسفی مدیریت دانش از دیدگاه اسلام و غرب»،‌ از جمله مقالات منتشر شده در این نشریه علمی ترویجی است.


علاوه بر این، محمدرضا صادقی و علیرضا عباسی صدر، کارشناس ارشد مدیریت دولتی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، دکتر محمدتقی نوروزی فرانی و محسن منطقی از اساتید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، وحید فرهمند، کارشناس ارشد معارف اسلامی و مدیریت صنعتی دانشگاه امام صادق (ع)، رؤیا قاسمی، کارشناس ارشد ریاضیات کاربردی دانشگاه خواجه نصیر، دکتر یاسر سبحانی‌فرد استاد دانشگاه علم و صنعت، مهدی مبینی، دانشجوی دکتری مدیرتی آموزش عالی دانشگاه علامه طباطبائی، کبری رجبی، کارشناس ارشد مدیریت دولتی دانشگاه تهرانو محمد صادقی، کارشناس ارشد مدیریت دانشگاه تهران از نویسندگان این شماره از نشریه اسلام و پژوهش‌های مدیریت هستند.


این گزارش می افزاید:‌ نشریه علمی ترویجی اسلام و پژوهش‌های مدیریتی به صورت دوفصلنامه و به صاحب‌امتیازی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) منتشر می‌شود. همچنین محمدتقی نوروزی و محسن منطقی مدیر مسئول و سردبیری این نشریه را به عهده دارند.


گفتنی است، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی http://modiriyati.nashriyat.ir/node/115 مراجعه کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار