۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۲۵
کد خبر: ۴۷۳۹۷

 khabga


معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: در جلسه معاونان دانشجویی دانشگاه‌های برتر بر موضوع همسان سازی در اجرای آیین نامه انضباطی خوابگاه‌های دانشجویی تاکید شد.


به گزارش عطنا، علی اکبر کجباف در گفتگو با مهر گفت: آیین نامه انضباطی خوابگاه‌های دانشجویی به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و براساس این آیین نامه مسائلی که در خوابگاه‌ها رخ می‌دهد براساس ارشاد و تذکر رفع خواهد شد.


وی افزود: براساس این آیین نامه زمینه ای فراهم شده تا حد لزوم دانشجویان به کمیته انضباطی دانشگاه‌ها معرفی نشوند بلکه موضوعات به صورت صبحت‌های ارشادی برطرف شود.


معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: درجلسه معاونان دانشجویی دانشگاه‌های برتر موضوع آیین نامه انضباطی خوابگاه‌های دانشجویی مطرح و قرار شد دانشگاه‌ها براساس شیوه نامه اجرایی این آیین نامه همسان سازی در اجرا داشته باشند.


پیگیری طرح رصد هوشمند افت تحصیلی دانشجویان در گردهمایی معاونان دانشجویی


کجباف در خصوص موضوع طرح رصد هوشمند افت تحصیلی دانشجویان نیز گفت: این طرح در جلسه مطرح و قرار شد در گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها در شهریورماه مطرح و بررسی شود.


وی تاکید کرد: این طرح در جلسات گذشته معاونان دانشجویی دانشگاه‌های برتر کشور مطرح شده و باید در گردهمایی معاونان دانشجویی مجددا مطرح شود تا تصمیم نهایی برای اجرای آن گرفته شود.


معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: این طرح با هدف شناسایی مشکلات آموزشی دانشجویان و رفع این مشکلات برای جلوگیری از افت تحصیلی دانشجویان از سوی دانشگاه اصفهان مطرح شده است.


 



پیگیری مطالبات دانشجویان در شوراهای صنفی


کجباف خاطرنشان کرد: در جلسه معاونان دانشجویی دانشگاه‌های برتر کشور موضوع شوراهای صنفی نیز مطرح شد و حاضرین در این جلسه تاکید داشتند شوراهای صنفی زمینه مشارکت دانشجویان در امور دانشگاه را فراهم می‌کند.


وی عنوان کرد: شوراهای صنفی دانشجویان باید برای تقویت دانشگاه‌ها موضوعات و کاستی‌های صنفی و دانشجویی را به معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها اطلاع دهند.


معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان تاکید کرد: هدف از تشکیل شوراهای صنفی در دانشگاه‌ها ارتقا مسائل صنفی و رفاهی دانشجویان است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار