۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۱۲
کد خبر: ۴۶۶۶۴


konkur


آزمون کتبی برای پذیرش در ۱۱ رشته با آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی جمعه ۲۲ مرداد برگزار شد.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، برای شرکت در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی برای رشته‌های با آزمون و رشته‌های بدون آزمون در مجموع ۲۱۹ هزار و ۶۳۶ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۹ هزار ۵۱۶ نفر زن و ۱۳۰ هزار و ۱۲۰ نفر مرد هستند.


از تعداد ثبت نام کنندگان در این دوره، تعداد ۴۸ هزار و ۱۴۵ داوطلب متقاضی یکی از رشته‌های بدون آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و تعداد ۱۷۱ هزار و ۴۹۱ نفر متقاضی یکی از رشته‌های با آزمون هستند.


ظرفیت پذیرش در این دوره از کاردانی نظام جدید ۲۹۴ هزار و ۸۳۹ نفر است که ظرفیت پذیرش در رشته‌های بدون آزمون ۱۰۷ هزار و ۵۸۹ نفر و در رشته‌های با آزمون ۱۸۷ هزار و ۲۵۰ نفر است.


رشته‌های تربیت بدنی، گرافیک، مدیریت خانواده، صنایع غذایی، تأسیسات، الکتروتکنیک، حسابداری و بازرگانی، کامپیوتر، مکانیک خودرو، نقشه برداری و نقشه‌کشی معماری جزء رشته‌های با آزمون هستند.


آزمون در رشته‌های باآزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی در صبح روز جمعه ۲۲ مرداد در ۱۷۳ شهرستان برگزار شده‌است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار