۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۵۱۵

مراسم تمدید تفاهم نامه همکاری‌های دانشگاه علامه طباطبائی با ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور رئیس دانشگاه و قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر، 28 بهمن ماه در اتاق شورای حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.


    به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه، در این نشست دکتر سلیمی با بیان سخنانی ضمن  ابراز خرسندی از همکاری دانشگاه با ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: امیدواریم علاوه بر برگزاری نشست‌های علمی، ارائه مقالات علمی وکاربردی، ارائه طرح‌های پژوهشی و تعریف پایان نامه‌ها به طور عملی در زمینه‌ی مسائل و معضلات این ستاد راهگشا باشیم.


    در ادامه‌ی این جلسه دکتر علیرضا جزینی در سخنانی ضمن اظهار تأسف از افزایش اعتیاد به انواع مواد مخدر در سطح جامعه اظهار داشت: اعتیاد به مواد مخدر از جمله نگرانی‌ها و بحران‌های تهدید کننده‌ای است که قبل از نگرانی نسبت به بیکاری در جامعه امروز وجود دارد و در نهایت منجر به جرائم دیگر و آسیب های اجتماعی و رفتارهای مخربی همچون همسر آزاری، طلاق، سرقت و.. دیگری هم خواهد شد. وی تأکید داشت: علمی کردن مبارزه علیه مواد مخدر یکی از مصادیق اصلی فعالیت این ستاد است که از طریق برگزاری نشست های تخصصی، حضور در فضاهای آموزشی دانشگاه ها و سایر فضای های آموزشی که زمینه و آمادگی این ارتباط را دارند راه گشای این مهم  خواهد شد.


    وی با اشاره به سابقه‌ی همکاری دانشگاه علامه طباطبائی با  این ستاد  اضافه کرد: انتظارمان از بزرگترین دانشگاه تخصصی علوم انسانی کشور این است با ایجاد رشته‌های تخصصی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و آسیب شناسی‌های آن، ارائه رویکردها و الگوهای کاربردی در دانشگاه و برگزاری میزگردها و نشست های تخصصی در این خصوص ارتباط بین حوزه‌ی آکادمیک با حوزه اجرایی مبارزه با مواد مخدر برقرار کند. وی اضافه کرد: امیدواریم این همکاری های تعاملی دو سویه باشد و اطمینان داریم در جهت علمی کردن مبارزات و امور پیشگیرانه می‌توانیم همکاری های  خوبی را ادامه دهیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار