۲۲ تير ۱۳۹۵ ۱۷:۱۱
کد خبر: ۴۳۶۶۵

iraji kajuri


فضل الله ایرجی کجوری گفت: در پانزدهمین جشنواره پایان نامه‌های قرآنی بیش از ۴۰۰ پایان‌نامه درمقطع کارشناسی ارشد و دکتری مورد داوری قرار گرفته و برگزیدگان به زودی معرفی و مورد تقدیر قرارمی گیرند.


 وی افزود: جشنواره پایان نامه‌های قرآنی جشنواره همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان در راستای ترویج فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌ها و تشویق دانشجویان به نقش آفرینی در حوزه‌های قرآنی در اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار می‌شود.


 به گزارش عطنا به نقل از مهر، وی افزود: فراخوان پانزدهمین جشنواره پایان نامه‌های قرآنی از اردیبهشت ماه سال جاری به تمام دانشگاه‌های کشور اعم از سراسری، غیرانتفاعی، پیام نور و آزاد اسلامی ارسال شد و تا پایان خردادماه دریافت آثار ادامه داشت که تعداد ۳۶۰جلد پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و تعداد ۴۰ جلد دیگر در مقطع دکتری به دبیر خانه این جشنواره رسید که به جز تعداد اندکی، مابقی پایان نامه‌ها در سال ۱۳۹۴ دفاع شده است.


 ایرجی کجوری با اشاره به انجام داوری‌های پایان نامه‌ها توسط استادان برتر دانشگاه‌ها در حوزه علوم قرآن و حدیث گفت: داوری جشنواره درسه مرحله انجام شد. مرحله اول پایش پایان نامه ها، مرحله دوم داوری اولیه و مرحله سوم داوری نهایی که دراین مرحله تعداد ۳۴ پایان نامه به عنوان پایان نامه‌های راه یافته به مرحله نهایی داوری تعیین شدند و در نهایت جمعا تعداد ۹ پایان نامه برتر و شایسته تقدیر در دو مقطع دکتری و کارشناسی ارشد تعیین شد.


 مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: پایان نامه‌های ارسالی به پانزدهمین دوره این جشنواره نسبت به سال گذشته رشد کیفی و کمی مطلوبی داشته است و حدود ۱۰۰ پایان نامه برتر رسیده به این جشنواره در بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن کریم برای عموم و دانشجویان علاقه مند به نمایش در آمد.


وی افزود: اسامی برگزیدگان نهایی این جشنواره به زودی اعلام می‌شود و دریکی از برنامه‌های آتی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار