۰۹ تير ۱۳۹۵ ۱۶:۳۹
کد خبر: ۴۲۷۸۸
markaz-moshavere-allame.

todi o moarefe (12)


مراسم تودیع دکتر سلیمی بجستانی و معارفه دکتر اسدزاده به عنوان سرپرست مرکز مشاوره بهداشت و روان دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر غلامرضا حداد، دکتر محمود مقامی و کارکنان این مرکز برگزار شد. در این مراسم دکتر حسن اسدزاده، دانشیار گروه آموزشی روان‌شناسی تربیتی دانشگاه علامه، به مدت یک سال سرپرست این مرکز شد.


به گزارش عطنا، دکتر اسدزاده در سخنانش در این مراسم گفت: من مرکز مشاوره آبادی را تحویل می‌گیرم این برای من سهل ممتنع است، سهل است به این دلیل که همه چیز آماده است و نیازی به تغییر و ساخت و ساز و درست کردن و رساندن به این مرحله نیست و سخت است به این دلیل باید کارهای شایسته‌تری از این که هست صورت گیرد تا به چشم آید.


وی افزود: مرکز مشاوره در دانشگاه با مرکز مشاوره های بیرون و عمومی فرق می‌کند ما در اینجا نباید منتظر مراجع باشیم تا یکی در را بزند و داخل شود، ما باید سراغ دانشجو برویم و مرکز مشاوره باید همراه اول دانشجو باشد.


اسدزاده اضافه کرد: البته این مرکز نباید صرفا مختص دانشجویان باشد باید کارکنان دانشگاه هم از آن بهرمند شوند نکته دیگر این که اگر موافقت شود این مرکز به سمتی حرکت کند که از بیرون دانشگاه هم مراجع داشته باشد و بتوان به سود آوری نسبی هم فکر کرد.


وی در بخش پایانی سخنانش ابراز امیدواری کرد که با مطالعه مقایسه‌ای از مرکز مشاوره‌های برتر دانشگاه‌های دیگر بتوان از تجارب آنها برای بهبود این مرکز استفاده کرد.


دکتر سلیمی بجستانی سرپرست پیشین این مرکز از همکارانش در این مرکز تقدیر کرد و گفت: اگر پیشرفتی حاصل شده است در سایه تک‌تک کارکنان و همکاران بوده است.


وی درباره این مرکز گفت: این مرکز 26 سال قدمت دارد و اولین سرپرستش دکتر تبریزی بوده است و در این سال‌ها ده بار با تغییر مکان مواجه شده است که امیدوارم این مکان همیشه باشد چرا که مهترین رمز پیشرفت در ده سال اخیر ثبات مکان بوده است.


سلیمی بجستانی به اقدامات پیشگیرانه متعددی که توسط مرکز مشاوره انجام شده، اشاره کرد و گفت: علی رغم اهمیت این اقدامات، هیچ وقت تبلیغ نکردیم و در جایی داد نزدیم چون این کار را انجام وظیفه خود می‌دانیم.


وی افزود: بسیاری از دانشجویان بودند که مکرراً با آنها در ارتباط بودیم. حتی با یکی از همین دانشجویان که با مشکل مواجه بود، 240 پیامک به هم در دو سه سال ارسال کردیم.


او اضافه کرد: تعریف مشاوره از نظر من آن چیزی نیست که در کتاب‌ها آمده است، ما باید به سراغ دانشجو برویم ما باید به اتاق‌های خوابگاهی سرک بکشیم.


سلیمی بجستانی یادآور شد: در مورد بهترین خدماتی در زندگی که می‌توانستم انجام دهم همین انجام مشاوره و کار مدیریت این مرکز مشاوره بوده است.


وی در آخر در مورد اعتبارات هزینه‌ شده برای این مرکز گفت: هزینه زیادی نکردیم با توجه به هزینه‌های اندک، نتایج مهمی که به دست آمده، که نشان می‌دهد هزینه‌ها نسبت به نتیجه به دست آمده رضایت بخش بوده است.


 todi o moarefe (12) todi o moarefe (6) todi o moarefe (13) todi o moarefe (11) todi o moarefe (10) todi o moarefe (9) todi o moarefe (8) todi o moarefe (7) todi o moarefe (5) todi o moarefe (4) todi o moarefe (3) todi o moarefe (2) todi o moarefe (1)


 


 


 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار