۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۵۶
کد خبر: ۴۱۶۹۵

Maedeh


طرح جامع قرآنی مائده دانشگاه علامه، پنجم تیرماه (نوزدهم رمضان) با حضور دکتر فرهادی وزیر علوم، حجت‌الاسلام حشمتی‌پور، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد و دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن رونمائی می‌شود.
به گزارش عطنا، دانشگاه علامه طباطبائی، امسال با رویکرد تدبر و فهم آیات قرآن کریم، در بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور دارد و با ارائه پایان‌نامه‌های دانشجویی و برگزاری مسابقات مختلف و کارگاه‌ها و نشست علمی پذیرای علاقه‌مندان نمایشگاه قرآن است.
در همین راستا دکتر مجتبی محمودزاده، مدیر فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی در گفت‌وگو با عطنا درباره «طرح جامع مائده» اظهار داشت: طی جلسات مختلف با اساتید داخل و خارج دانشگاه و نهاد مقام معظم رهبری با معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، طرحی به عنوان طرح جامع قرآنی مائده برنامه ریزی شده است.
محمودزاده با اشاره به این که این طرح در برگیرنده تمام کارکنان، اساتید و اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علامه است افزود: در این طرح جامع بخشی برای خانواده‌های اساتید و کارکنان هم در نظر گرفته شده‌است.


8888888
وی افزود: سطح‌های مختلف روخوانی و روانخوانی، ترتیل، حفظ و تفسیر قرآن، تفسیر و درک و تدبر در آیات قرآن برای سطوح مختلف مبتدی تا حرفه‌ای در نظر گرفته‌ایم، که همه افرادی که در این طرح حضور می‌یابند با توجه به میزان تحصیلات و توانمندی خود از آن بهره بگیرند.
مدیر فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به این‌که طرح مائده یک طرح راهبردی است اذعان داشت: تمام فعالیت‌های قرآنی معاونت فرهنگی در زمینه‌های قرآنی در طرح مائده پوشش داده می‌شود.
محمودزاده افزود: برای خانه‌های دانشجویی و خانواده‌ها و کارکنان، کلاس‌های آموزش قرآن و جلسات هفتگی قرآن برنامه‌‌ریزی کرده‌ایم و دعوت از اساتید برجسته قرآنی کشور برای در دستور کار معاونت فرهنگی قرار دارد.
وی با اشاره به این‌که در کنار آموزش، مسابقات قرآنی مختلف هم در طرح جامع مائده برنامه ریزی شده است عنوان کرد: دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان قطب علوم انسانی کشور قرار است مسابقات ملی قرآنی نیز برگزار کند و دانشجویان در زمینه ترتیل، حفظ، قرائت قرآن و سایر بخش‌ها باهم به رقابت بپردازند.
محمودزاده در پایان خاطرنشان کرد: طرح مائده طرح جامعی است که تمام اعضای دانشگاه علامه را در برمی‌گیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار