۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۱۵۶۹
atf

atfمراسم معارفه حمید کاظمی معاون اجرایی دبیرخانه شورای عتف و رئیس مرکز تحقیقات سیاست‌های علمی کشور و تودیع ابویی اردکانی رئیس سابق این مرکز با حضور وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم برگزار شد.


به گزارش عطنا و به نقل از فارس، ابویی اردکانی در مراسم تودیع خود با بیان اینکه دو هدف اصلی در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور پیش‌بینی کرده‌ایم گفت: ایجاد تحرک و سرعت‌بخشی در دبیرخانه شورای عتف و ایجاد دانش کاربردی در عرصه علم و فناوری از اهداف این مرکز است.


وی با بیان اینکه در 10 سال اخیر دبیرخانه شورای عتف نتوانسته بودجه مستقلی را دریافت کند، گفت: مرکز تحقیقات سیاست‌های علمی کشور با چالش‌هایی مانند ماهیت دوگانه ماموریت‌ها، عدم تثبیت بودجه شورای عتف و شورای ناکافی بودجه، سرعت در تصمیم‌گیری نهادهای بالادستی مانند هیات‌امنای شورای گسترش و معاونت راهبردی روبرو است.


در ادامه این مراسم حمید کاظمی معاون اجرایی دبیرخانه شورای عتف و رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور گفت: یک سال دیگر تا پایان دولت یازدهم باقی است و بنا داریم در چارچوب اهداف مرکز حرکت کرده و به عنوان بازوی فکری معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم عمل کنیم.


وی افزود: در دوره قبل رئیس مرکز تحقیقات سیاست‌های علمی کشور به عنوان قائم‌مقام شورای عتف نیز فعالیت می‌کرد ولی در حال حاضر من قائم‌مقام دبیرخانه شورای عتف نیستم که این امر سبب می‌شود بیشتر در راستای اهداف مرکز تحقیقات سیاست‌های علمی کشور حرکت کند.


کاظمی اضافه کرد: از وزارت علوم انتظار داریم از این مرکز حمایت‌های مادی و معنوی بیشتری داشته باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار