۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۰۱:۵۸
کد خبر: ۴۰۸۵۰

به گزارش عطنا به نقل از مهر، کار ویژه بررسی نهایی برنامه درسی رشته تجمیعی علوم قرآن و حدیث با حضور دکتر ابوالفضل خوش‌منش دبیركمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور و رئیس كمیته تحول در مطالعات قرآن و حدیث تشكیل شد.


خوش‌منش گفت: این جلسه بر مبنای تصمیم سومین نشست مدیران گروههای علوم قرآن و حدیث كشور و با هدف بررسی نهایی برنامه درسی تدوین‌شده برگزار شد و هشت نفر از استادان منتخب رشته علوم قرآن و حدیث در آن شركت داشتند.


رئیس کمیته تحول در مطالعات قرآن و حدیث در ادامه اضافه كرد: پیش از برگزاری این كارویژه طی مكاتبه‌ای از تمام گروه‌های علوم قرآن و حدیث كشور درخواست شد، تا تمام نظرات و دیدگاه های خود را در مورد محتوای برنامه درسی جدید و نحوه اجرای آن به دبیرخانه كمیته ارسال كنند.


خوش‌منش ادامه داد: در مجموع ۲۲ نامه از جانب گروه‌ها و استادان به دبیرخانه كمیته واصل شد كه از آن میان ۳۰۵ نظر بدون احتساب موارد تكراری استخراج و طبقه‌بندی شد و در كارویژه مورد بحث و بررسی قرارگرفت و در پایان نظراتی كه در مورد آن اتفاق نظر نسبی وجود داشت، در برنامه درسی اعمال شد.


رئیس کمیته تحول درمطالعات قرآن و حدیث درمورد اجرای بسته های اختیاری رشته تجمیعی علوم قرآن و حدیث از تمام مدیران گروه‌های علوم قرآن و حدیث كشور درخواست كرد که با بررسی امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه و کمّ و کیف استادان موجود، ضمن ارسال مستندات لازم به رایانامه مرکز به آدرس Quran@msrt.ir  آمادگی خود برای اجرای بسته‌های اختیاری متناسب اعلام دارند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار