۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ۰۶:۵۰
کد خبر: ۴۰۸۴
karami

مرتضی کرمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) گفت: اگر برنامه ها بدون اعمال سلیقه مسئولین و سنگ اندازی ها انجام شود، به سطح مطلوبی از خروجی خواهیم رسید.


کرمی تصریح کرد: انتظارات بالا از تشکل، سطح پایین همکاری دانشگاه و پراکندگی مجموعه علامه، باعث می شود برنامه ها خروجی کاملا مطلوبی نداشته باشد.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی افزود: برنامه هایی از قبیل اکران فیلم، مناظره ها و شب شعر که اشتیاق زیادی هم از سوی دانشجویان به این برنامه ها دیده می شود را برگزار می کنیم. همچنین امروز مناظره زیباکلام و خضریان را همراه با اجرای گروه نبض خواهیم داشت.


وی همچنین در خصوص مکان مناظره زیباکلام و خضریان اظهار داشت: هماهنگی ها برای برگزاری مناظره در پردیس دهکده المپیک انجام شده بود اما به دلیل پر شدن سالن برای برنامه ای دیگر، مکان مناظره به دانشکده اقتصاد منتقل شد.


کرمی در مورد اردوی راهیان نور نیز گفت: راهیان نور یک برنامه کشوری است که هر سال برگزار می شود و ما همه ساله تقریباً بیش از 300 ثبت نام کننده مشتاق برای این برنامه داریم.


مسئول پیگیری اردوهای دانشجویی راهیان نور دانشگاه علامه در خصوص جزئیات برگزاری این اردو اظهار داشت: ثبت نام این اردو از دیروز (شنبه) در دفاتر بسیج دانشجویی دانشکده ها و غرفه های تدارک دیده شده در پردیس دهکده المپیک آغاز شده و تا 16 اسفند تداوم خواهد داشت.


وی در پاسخ به خبرنگار عطنا در خصوص ظرفیت و هزینه ثبت نام این اردو تصریح کرد: ظرفیت در نظر گرفته شده 400 نفر می باشد و هزینه ی ثبت نام به ازای هر نفر 35 هزار تومان است.


به گفته ی کرمی زمان آغاز این اردو 17 اسفند و پایان آن 22 اسفند می باشد.


کرمی با اشاره به سختی های تدارکات و برنامه ریزی این اردوها گفت: انشاالله با یاری شهدا، مشکلات و موانع برطرف می شود.


کرمی در پایان خاطر نشان کرد: انتظار ما این است که تشکل های مختلف فعال شوند. اگر دست دانشجویان برای فعالیت باز باشد، شاهد رشد خواهیم بود. توصیه می کنم هم دانشجویان و هم مسئولین برای فعالیت تشکل ها، تلاش کنند.


مصاحبه: رامین علیزاده


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار