۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۰۱:۵۳
کد خبر: ۴۰۸۳۲

به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، دکتر صدیقه حیدری‌نژاد دارای دکترای تخصصی تربیت‌بدنی گرایش مدیریت و برنامه‌ریزی ورزشی است که تحصیلات دوره کارشناسی خود را در رشته فیزیوتراپی از دانشگاه تهران در سال 1356، دوره کارشناسی‌ارشد تربیت‌بدنی را در سال 1374 از دانشگاه تربیت معلم تهران و دوره دکترای تخصصی PhD تربیت‌بدنی را نیز در سال 83 از دانشگاه تربیت معلم تهران گذرانده است.


ازجمله فعالیت‌های آموزشی وی می‌توان به دانشیار تمام وقت دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران از اسفندماه 1389 اشاره کرد.


وی رساله‌ دکترای خود را با موضوع تبیین و تعیین شاخص‌های بهره‌وری دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی تربیت‌بدنی در دانشگاه‌های دولتی - ارائه الگوی ارزیابی عملکرد در مهرماه 1383 ارائه کرده است؛ تألیف کتاب چشم‌اندازهای علوم ورزشی برای زنان در سال 1381 و ترجمه کتاب روش‌های تحقیق در مدیریت ورزشی در سال 1394 از دیگر فعالیت‌های این استاد دانشگاه است.


از جمله طرح‌های تحقیقاتی این عضو هیأت‌علمی دانشگاه شهید چمران می‌توان به شناسایی انگیزه‌های حضور هواداران فوتبال در استادیوم شهر اهواز، شناسایی عوامل مؤثر بر بروز پرخاشگری در بین تماشاچیان تیم‌های فوتبال اهواز، شناسایی عوامل مؤثر بر گرایش یا عدم گرایش شهروندان اهوازی به ورزش همگانی و شناسایی نقاط قوت و ضعف اجرای اهداف تعیین‌شده درس تربیت‌بدنی برای دانش‌آموزان از دیدگاه دبیران متوسطه این رشته در استان خوزستان، اشاره کرد.


دکتر صدیقه حیدری‌نژاد اولین استادتمام زن تربیت‌بدنی کشور دارای 32 مقاله ارائه‌شده در همایش‌های داخلی و 10 مقالات ارائه‌شده در همایش‌های خارجی است و راهنمایی 52 پایان‌نامه کارشناسی ارشد، مشاوره 24 پایان‌نامه کارشناسی ارشد و داوری 65 پایان‌نامه کارشناسی ارشد را نیز در کارنامه دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار