۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۲:۱۶
کد خبر: ۳۷۳۱۱
10

11


دکتر فرقانی رئیس دانشکده ارتباطات، دکتر نورمحمدی مدیر ستاد شاهد و ایثارگر، دکتر مهدی زاده، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده و دکتر عبداللهی نژاد؛ معاون اداری مالی و دانشجویی دانشکده ارتباطات، از خانواده دانشجوی نخبه و ایثارگر، سید حسین حسینی بازدید کردند.


به گزارش عطنا در این بازدید دکتر فرقانی گفت: قبل از هر چیز باید از پدر و پدربزرگ آقای حسینی که هر دو شهید شده اند یاد کرد. آقای حسینی دانشجوی نخبه دانشگاه و فردی با آینده درخشان هستند و ما خوشحالیم که چنین دانشجوی نجیب و شریف و با اخلاقی در دانشکده ما تحصیل می کند.


فرقانی افزود: آقای حسینی یکی از دانشجویانی بود که در زمینه جابه جایی دانشکده با ما همکاری داشت. دانشکده ای که تلاش های بسیار زیادی جهت بهبود وضعیت آن انجام شده امیدوارم دانشجویان قدردان زحمات و تلاش های انجام شده باشند.


دکتر فرقانی در انتهای سخنانش از تلاش های دکتر سلیمی و سایر مدیران دانشگاه در این رابطه یاد کرد .


دکتر نورمحمدی نیز این سنت حسنه را از دستاورد های ریاست دکتر سلیمی معرفی کرد و گفت: از زمانی که دکتر سلیمی بنده را به این سمت منصوب کردند تقویت روحیه علمی دانشجویان شهید و ایثارگر و تقدیر از آن ها را هدف قرار دادیم.


مدیر ستاد شاهد ایثارگر دانشگاه علامه ادامه داد: ما سالانه چند بازدید هیئت علمی با خانواده دانشجویان ایثارگر را در برنامه خود داریم. هدف از بازدید رؤسای دانشکده ها از خانواده‌ی این دانشجویان که از بهمن سال گذشته آغاز شده است شناسایی الگوهای برتر علمی و اخلاقی در دانشگاه است.


دکتر عبداللهی هم از حضور فعال آقای حسینی در کلاس و دغدغه مندی ایشان در حوضه مسائل علمی و مسائل روز نام برد و گفت: آقای حسینی همیشه ردیف اول می‌نشستند و در بحث ها مشارکت فعال داشتند و معدل‌شان هم گواه این مسئله است که دانشجوی خوبی بودند.


در ادامه همسر شهید حسینی ضمن اشاره به ویژگی های اخلاقی پسرش گفت: از وضعیت اخلاقی و درسی پسرش بسیار خشنود است. سید حسین حسینی نیز در انتهای این بازدید درباره پدر شهیدش گفت: پدرم از فارغ التحصیلان دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبائی است و این مایه افتخار ماست.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار