۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۲۵
کد خبر: ۳۶۳۷۷

به گزارش عطنا به نقل از مهر، منصور کبگانیان با اشاره به زمان ابلاغ سند آمایش آموزش عالی گفت: بسته آمایش آموزش عالی در حال تکمیل شدن است، بخش دانشگاه غیردولتی و دانشگاه آزاد هنوز باقی مانده است و در دستور دوم جلسه بعد ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور بررسی می شود.


وی با اشاره به وضعیت دانشگاه های غیرانتفاعی در سند آمایش آموزش عالی، ادامه داد: در مجموع می توان گفت، در این سند، حدود ۵۰ درصد سهم  برای دانشجویان غیردولتی پیشی بینی شده و این دانشگاه ها باید ۵۰ درصد دانشجویان کشور را به خود اختصاص دهند و تعداد دانشجویان خود را به این درصد برسانند.


ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور مرجع سیاست گذاری دانشگاه پیام نور


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در مورد دانشگاه پیام  نور، در سیاست های آمایشی بعدی ورود خواهیم کرد، زیر نظام هایی  مانند دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه پیام نور و دانشگاه جامع علمی کاربردی هر کدام بحث خود را دارد و آمایش آموزش عالی، مرجع سیاست گذاری آن را ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور با حضور وزارت خانه‌های ذی ربط مصوب کرده است.


فرصت ۲ هفته ای برای بررسی سند آمایش آموزش عالی


وی با بیان اینکه به این زیرنظام ها بعد از ابلاغ سند می پردازیم افزود: در مورد سند آمایش نیز آخرین پیشنهادها را دریافت کرده ایم و در نوبت دوهفته ای قرار دارد بعد از دو هفته اگر اعضا اعتراضی نداشته باشند برای امضا به رئیس جمهور ارسال می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار