۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ۱۰:۳۹
کد خبر: ۳۴۸۵۴

13931005000073_PhotoAبه گزارش عطنا به نقل از فارس، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم ‌از تدوین برنامه‌هایی برای برگزاری دوره‌های مشترک علمی و آموزشی بین دانشگاه‌های ایران و دانشگاه‌های خارج از کشور خبر داد و گفت: به منظور توسعه روابط بین‌الملل در آموزش عالی، سعی داریم دوره‌های مشترکی بین دانشگاه‌ها و مراکز ایران و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی بین‌المللی برگزار کنیم.


وی افزود: برنامه‌هایی برای فراهم کردن شرایط برگزاری دوره‌های مشترک با همکاری دانشگاه‌ها معتبر خارجی داشته‌ایم که امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی در این زمینه موفق باشیم و توسعه روابط بین‌المللی را در حوزه آموزش عالی شاهد باشیم.


شریعتی نیاسر اظهار داشت: در سال گذشته تفاهم‌نامه‌هایی بین وزارت علوم و دانشگاه‌های ایرانی با دانشگاه‌های بین‌المللی داشته‌ایم تا بتوانیم دوره‌ها مشترک را برگزار کرده و تبادل استاد و دانشجو داشته باشیم.


معاون آموزشی وزارت علوم، در رابطه با کشورهایی که در زمینه آموزش عالی با ایران همکاری می‌کنند، گفت: کشورهای همسایه در اولویت برگزاری دوره‌های مشترک هستند، ولی با کشورهای ژاپن، چین و روسیه نیز تفاهم‌نامه‌هایی را داریم.


وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه‌ها در زمینه برگزاری دوره‌های مشترک و تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار