۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ۰۸:۰۵
کد خبر: ۳۳۷۶۲

به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، عبدالعلی منصف در مورد برنامه‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان اصفهان دارای 44 مرکز است و در هر مرکز یک مدیریت فرهنگی وجود دارد.


وی با بیان اینکه شورای فرهنگی، تصمیمات را اتخاذ و برای هر واحد مرکزی هم یک اعتبار سالانه در بودجه‌ها اتخاذ می‌کند، اضافه کرد: سال گذشته "همایش سراسری قرآن" را برگزار کردیم که کل مراکز استان حتی در سایر دانشگاه‌ها نیز در این مراسم شرکت داشتند.


معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در مورد فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری تصریح کرد: در بیشتر مراکز، به تناسب تعداد دانشجویان و رشته‌ها کانون وجود دارد. به عنوان نمونه، اگر در یک مرکز 20 رشته وجود داشته باشد؛ حداقل به اندازه نصف آنها کانون وجود دارد.


منصف در مورد تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه پیام نور افزود: در برخی از مراکز، تشکل دانشجویی نیز وجود دارد، اما به غیر از بسیج تشکل خاصی نداریم.


وی در مورد جذب دانشجویان به سمت فعالیت‌های فرهنگی و مسئولیت دادن به آنها گفت: مسئولان برای فعالیت‌های فرهنگی که دانشجویان می‌خواهند انجام دهند، محدودیتی قائل نمی‌شوند به این صورت که شورای فرهنگی مجوزها را صادر و در جهت فعالیت‌هایش همکاری می‌کند. بیشتر کارها را نیز بر عهده دانشجو می‌گذارد.


معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در مورد ایجاد فضای شور و نشاط در دانشگاه تصریح کرد: بهترین راه مشارکت دادن دانشجویان در چارچوب قوانین و ضوابط دانشگاه این است که به آنها اجازه دهیم فعالیت کنند و از محدود کردن آنها بپرهیزیم.


منصف در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان با توجه به انگیزه‌ای که دارند در کنار فعالیت‌های علمی و درسی، فعالیت‌های فرهنگی که به صورت گروهی، ورزشی و تحقیقاتی است را نیز انجام می‌دهند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار