۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ۰۵:۰۹
کد خبر: ۳۳۵۳۶

به گزارش عطنا به نقل از فارس، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده فهرست اسامی تعداد 41 نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی متقاضی رشته‌های تحصیلی بورس خارج از کشور آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال 94 از بعدازظهر امروز دوشنبه 16 فروردین ماه از طریق سایت سازمان سنجش خبر داد.


وی افزود: تمام پذیرفته‌شدگان باید بر اساس مفاد اطلاعیه‌ای که به همراه فرست اسامی آنان بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد به منظور هماهنگی‌های لازم عمل کنند.


توکلی گفت: بررسی و پیگیری سایر مراحل بورس خارج از کشور حداکثر تا چهارشنبه اول اردیبهشت ماه امسال از طریق اداره کل بورس و اعزام دانشجویان به نشانی مشخص شده در اطلاعیه سازمان سنجش انجام می‌شود.


آغاز ثبت‌نام آزمون EPTفروردین‌ماه دانشگاه آزاد از امروز


ثبت‌نام آزمون EPT دانشگاه آزاد از ساعت 10 امروز دوشنبه 16 فروردین ماه آغاز شد.


به گزارش عطنا به نقل از فارس، ثبت‌نام آزمون EPT دانشگاه آزاد از ساعت 10 امروز دوشنبه 16 فروردین ماه آغاز شد و تا ساعت 24 روز یکشنبه 22 فروردین ادامه دارد.


این آزمون در روز جمعه 27 فروردین 95 به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان و اهواز برگزار می‌شود و زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه 25 فروردین ماه است.


داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی ENGLISH.IAU.AC.IR نسبت به ثبت‌نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون آگاهی یابند.


شایان ذکر است پس از برگزاری آزمون، کلید و سوالات از طریق سامانه یاد شده در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار