۰۵ فروردين ۱۳۹۵ ۰۳:۱۸
کد خبر: ۳۳۰۸۹

همایش ملی مدیریت نوین در افق ۱۴۰۴ به منظور مشارکت دانشگاهیان در ارائه مشورت به تدوین‌کنندگان الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در حوزه مدیریت برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از تسنیم، ناصر فخاری دبیر شورای سیاست‌گذاری همایش ملی و بین المللی مدیریت نوین در افق 1404، اظهار داشت: همایش ملی مدیریت نوین در افق 1404 به منظور مشارکت دانشگاهیان در ارائه مشورت به تدوین‌کنندگان الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در حوزه مدیریت برگزار می‌شود.


وی افزود: این همایش از سوی پژوهشکده دولت اسلامی و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق و سایر دانشگاه‌ها، مراکز علمی پژوهشی و برخی از دستگاه‌های اجرایی کشور  30 اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.


دبیر شورای سیاست‌گذاری همایش ملی و بین المللی مدیریت نوین در افق  1404 با اشاره به برخی از محورهای همایش گفت: نقش مدیریت و سرمایه انسانی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ساختار بهینه در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، مهندسی فرهنگی و مدیریت فرهنگی در افق چشم انداز، مدیریت آینده و آینده مدیریت، مباحث ویژه مدیریت دولتی نوین، رهبری و رفتار سازمانی در سازمان های نوین،  مدیریت منابع انسانی در افق 1404 ،مباحث ویژه سرمایه‌های انسانی در سازمان های نوین، مدیریت صنعتی در سازمان‌های نوین، مدیریت کیفیت، بهره وری و تعالی سازمانی در افق 1404، مدیریت بازرگانی و بازاریابی در چشم انداز 1404، مدیریت استراتژیک و رقابت در سازمان های نوین بین المللی از جمله محورهای این همای شاست.


فخاری همچنین تصریح کرد: مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات در چشم انداز 1404، مدیریت رسانه در افق 1404، مدیریت مالی سازمانهای دولتی در افق 1404،  الگوها و راهکارهای اقتصاد مقاومتی در ایران 1404، چالش های نوین در مدیریت آموزشی، راهکارها و چالشها مدیریت اسلامی در افق 1404، برنامه ریزی و آینده پژوهی در مدیریت شهری و مدیریت بیمه و بیمه‌های نوین در افق 1404 از دیگر محورهای این همایش است.


وی در پایان گفت: اساتید، صاحب‌نظران و دانشجویان می‌توانند با ارائه مقاله از طریق  آدرس اینترنتی پرتال همایش www.m1404.ir و یا شماره تماس دبیرخانه 88827237 به پربازده شدن همایش کمک کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار