۱۰ آبان ۱۴۰۱ ۰۶:۳۴
کد خبر: ۳۰۴۳۳۵

عطنا - یک عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی از روش‌های بهینه بهره‌برداری از خبر در زمینه برندینگ سخن گفت.

محمود محمدیان، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه هر ابزاری یک کارکردی دارد، نمایشگاه نیز از این موضوع مستثنی نیست، به اثر شرکت شرکت‌ها در رویدادهای نمایشگاهی پرداخت و گفت: در صورتی که بدون هدف وارد یک نمایشگاه شویم، دستاوردی نیز نخواهیم داشت اما در صورت تعریف اهداف مشخص، نمایشگاه‌هایی همچون کیش اینوکس می‌تواند کارآیی موثری داشته باشند. در این میان پیگیری‌های حین و بعد از نمایشگاه نیز حائز اهمیت است.

وی افزود: شرکت‌ها باید با محیط پیرامون خود و مشتریان ارتباط برخوردار کنند. برای ایجاد این ارتباط بسترهای مختلفی همچون امکانات تبلیغاتی، حضور در نمایشگاه‌ها و تولید محتوا و خبر وجود دارد.

محمدیان تاکید کرد: خبر ربایی یا بهره‌برداری از یک خبر مرتبط با حوزه فعالیت یک شرکت، می‌تواند موضوعی کمک کننده در زمینه برندینگ و معرفی محصولات شرکت باشد. این موضوع اما مستلزم پایش خبری و تشخیص اخبار مرتبط است. شرکت‌ها برای اینکه بتوانند سوار بر موج‌های خبری شوند، باید تسلط کافی را داشته باشند در غیر اینصورت لازم است از شرکت‌های تخصصی تولید محتوا کمک بگیرند. زمانی که یاد می‌گیریم چگونه باید سوار بر موج اخبار شویم، چند برابر هزینه انجام شده برای تبلیغات عایدی خواهیم داشت.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
هنر و فرهنگ1
کرونا؛ نادانی انسان در عصر علم و فناوری قرن بیست و یکم
کتاب چشم انداز‌های ارتباطی پاندمی منتشر شد:

کرونا؛ نادانی انسان در عصر علم و فناوری قرن بیست و یکم

کتاب«چشم انداز‌های ارتباطی پاندمی»جدیدترین اثر دکتر هادی خانیکی با گردآوری وتدوین حبیب راثی تهرانی، با نگاهی ارتباطی به بیماری کرونا، به‌تازگی ازسوی مرکز نشر دانشگاهی منتشر و راهی بازار نشر شده است.
هنر و فرهنگ2
دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد
معرفی کتاب: "دروازه بانی"، اثر پاملا شومیکر، ترجمه دکتر حسین افخمی:

دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد

بنابر نظر پاملا شومیکر، استعاره "دروازه‌بانی" را می‌توان برای هرموقعیت تصمیم گیری و با هرمیزان اطلاعات به کار برد؛ چه این انتقال از طریق کانال‌های جمعی و چه از طریق کانال های بین‌فردی باشد.
انجمن های علمی
سمینار و وبینار بین‌المللیِ «معرفی رهیاری نشانه‌شناختی؛ اثری بدیع و نوآور از لاله مولائی» برگزار شد
به همت انجمن سواد رسانه ای ایران و با همکاری فرهنگسرای رسانه، ساترا و مجمع رصتا؛

سمینار و وبینار بین‌المللیِ «معرفی رهیاری نشانه‌شناختی؛ اثری بدیع و نوآور از لاله مولائی» برگزار شد

همایش و وبینار بین‌المللیِ«معرفی رهیاری(کوچینگ) نشانه‌شناختی؛ اثری بدیع و نوآور از لاله مولائی»، از سوی انجمن سواد رسانه ای ایران و باهمکاری فرهنگسرای رسانه،ساترا ومجمع رصتا برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار