۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۱۹
کد خبر: ۳۰۳۸۴۲

عطنا - همزمان با برگزاری سی و سومین گردهمایی سالانه روسای مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور، مراکز مشاوره برتر، فعال و نمونه در سطح کشور و مناطق ده گانه دانشگاه‌ها معرفی شدند.

در این مراسم که در روزهای 19 و 20 ام اردیبهشت ماه 1401 به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه شیراز و با حضور، جناب آقای دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان ، جناب آقای دکتر ابراهیم نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت این سازمان برگزار شد، مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان مرکز مشاوره  برتر کشوری معرفی شد و با اهدای لوح سپاس و تندیس تقدیر، از این مرکز تجلیل به عمل آمد.

هرساله دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان ضمن ارزیابی خدمات مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور؛ فعالیت‌های شاخص، اثرگذار و موفق را ملاک رتبه‌بندی مراکز مشاوره دانشگاه‌ها قرار می‌دهد. بعد از چند دهه ارائه خدمات روان‌شناختی در مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی و کسب عنوان «مرکز مشاوره نمونه» در سال های گذشته، برای نخستین بار در سی‌وسومین گردهمایی سراسری روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور، این مرکز به عنوان »مرکز مشاوره برتر» در بین مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور شناخته و معرفی شد.

نقش فعال و اثرگذار مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی در آماده‌سازی فضای روان‌شناختی حاکم بر جامعه و ارائه خدمات به دانشگاهیان و عموم، از جمله دلایل این انتخاب است.

گفتنی است در حال حاضر، مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی حضوری برجسته و فعال در اجرای طرح‌های مرتبط با سلامت روان جامعه دانشگاهی و ارتقای سبک زندگی دانشجویی سلامت‌محور دارد و مجری طرح‌های علمی و عملیاتی درون‌دانشگاهی و برون‌دانشگاهی با محوریت موضوعات روان‌شناختی است.
همچنین در این مراسم یکی از کارشناسان مرکز مشاوره دانشگاه با دریافت نشان حامی و لوح سپاس، به عنوان کارشناس نمونه معرفی و تقدیر شد.

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار