۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹
کد خبر: ۲۹۳۳۵۰
fitness-at-home1

جزوه آموزشی حرکات ورزشی مناسب جهت اجرا در خانه به همت مدیریت تربیت‌بدنی و فوق برنامه دانشگاه علامه طباطبائی و با مشاوره متخصصان و کارشنان ورزشی و دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی تهیه و در دسترس همگان قرار گرفت.


به گزارش عطنا، ورزش در خانه شامل حرکات ورزشی ساده ای است که برای تمامی عضلات حرکت خاصی در نظر گرفته شده است که بدون نیاز به باشگاه رفتن تنها با صرف چند دقیقه در طول روز می توانید در خانه به تناسب اندام برسید.


تمامی این حرکات بدون نیاز به مربی و امکانات خاص است که با وزن بدن انجام می شود. انجام روزانه این حرکات کمک فراوانی به خوش فرم شدن و آمادگی عضلات می کند. ورزش منظم یکی از عادات خوبی است که به ما در افزایش سلامت و بهزیستی جسمانی و روانی کمک می کند. فعالیت بدنی با کیفیت بهتر زندگی پیوند خورده است و همچنین می تواند به پیشگیری از حدود ۴۰ بیماری مزمن کمک کند. ورزش روزانه به حفظ تناسب اندام کمک کرده و همچنین در مدیریت استرس و اضطراب نقش دارد که شرایط شایع در دوران فعلی شیوع بیماری کووید- ۱۹ دارد.


در این جزوه آموزشی، سعی شده است که این حرکات به تفکیک و در بخش هایی با عناوین حرکات سینه ای، حرکات تخصصی پا، عضلات سرشانه، عضلات زیربغل و تمرینات ایزومتریک (ایستا) دسته بندی شده است.


گفتنی است، در نهایت یک اپلیکیشن ورزشی کاربردی نیز معرفی شده است. در توضیح این اپلیکیشن آمده است که در دنیای امروز که فناوری روز به روز در حال پیشرفت است و باعث شده که زندگی نسبت به قبل آسانتر شود، ورزش کردن بیش از هر چیز دیگری مهم است. شاید بگویید که وقت رفتن به باشگاه را ندارید برای این کمبود وقت نیز راه چارهای وجود دارد. شما می توانید اپلیکیشن هایی که برای سلامتی و تناسب اندام وجود دارند را روی گوشی خود نصب کرده و حتی در خانه مشغول به ورزش شوید. یکی از این اپلیکیشن های ورزشی کاربردی که در واحد پایش سلامت مورد ارزیابی قرار گرفته و مورد تأیید واقع شده است، اپلیکیشن Minute Workout 7 است که بهترین و برنامه ریزی شده ترین تمرینات را برای افرادی که برای اولین بار قصد شروع ورزش دارند ارائه می دهد. این اپ رایگان بوده و از کافه بازار قابل دانلود است.


برای دریافت جزوه آموزشی حرکات ورزشی مناسب جهت اجرا در خانه کلیک کنید

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار