۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۸۳۰۵۵
وجدانی همت

در ایام تابستان معاونت دانشجویی دانشگاه فعالیت های بسیاری در دست اقدام دارد که خیلی از آنها هم اکنون در حال انجام است. از جمله اقدام های مهم این معاونت در این ایام، تعمیرات و بازسازی خوابگاه های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید است. به همین منظور و در ارتباط با فعالیت های در دست انجام، مهدی وجدانی همت، رئیس اداره خوابگاه های دانشگاه علامه طباطبائی می گوید: هر ساله یکی از اصلیترین کارهای اداره خوابگاه های دانشگاه، تلاش برای آماده سازی خوابگاه ها جهت اسکان دانشجویان در شروع سال تحصیلی جدید است.


به گزارش عطنا، او در ادامه گفت: پیرو همین امر، امسال نیز این مهم در دستور کار اداره خوابگاه ها قرار گرفته است. قبل از شروع تابستان، تمامی اقدامات مورد نیاز در چهار  حوزه اقدامات عمرانی، تاسیساتی، فناوری و تجهیزات مورد نیاز دسته بندی شد.


وجدانی همت تصریح کرد: به دستور معاون محترم دانشجویی و با نظارت و همکاری مدیران امور دانشجویی و فنی و عمرانی دانشگاه، طی جلساتی، موارد ضروری متناسب با زمان در اختیار و امکانات موجود مشخص گردید. اهم این فعالیت ها در خوابگاه پسرانه شهید همت شروع شد و سپس اقدامات عمرانی و تاسیساتی در خوابگاه های سلامت، فرهمند، ولیعصر و مطهری نیز شروع شده است. اقدامات ضروری عمرانی و تاسیساتی در خوابگاه های گلعذاری، عضدی و آشتیانی هم تعیین شده که در روزهای آتی شروع خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: مجموعه های مختلف دانشگاه در تلاشند که آماده سازی خوابگاه ها را با تمام توان به انجام برسانند تا در ابتدای سال تحصیلی با شرایطی بهتر از سال های قبل اسکان دانشجویان گرامی صورت پذیرد.


وجدانی با اشاره به بازسازی و تعمیرات خوابگاه همت، افزود: بازسازی سیستم روشنایی خوابگاه، بازسازی سرویس بهداشتی و آشپزخانه های بلوک دو، بهسازی سیستم فاضلاب خوابگاه، بهسازی سیستم آب سرد و گرم، شوفاژها و تعمیر تجهیزات کامل موتورخانه از مهمترین اقدام های بازسازی و تعمیر این خوابگاه است.


رئیس اداره خوابگاه ها در ادامه اظهار کرد: درخواست خوابگاه برای سال تحصیلی جدید همچون سال های گذشته است و بعد از انتخاب واحد، دانشجویان گرامی غیربومی دارای سنوات مجاز خوابگاهی (مطابق قوانین صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) و ورودی های روزانه و شبانه هر سه مقطع تحصیلی در سامانه اتوماسیون خوابگاهی می توانند نسبت به رزرو اتاق خود به صورت فردی و گروهی اقدام کنند. البته هر گونه اطلاع رسانی در این خصوص از طریق سایت معاونت دانشجویی و سامانه اتوماسیون خوابگاهی که در سایت اصلی دانشگاه در دسترس است، انجام خواهد پذیرفت.


او در پایان گفت: در تابستان علاوه بر اقدامات مذکور، ارائه خدمات اسکان به دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای شرایط خوابگاه تابستانی نیز انجام شده است و فضای کافی مطابق امکانات موجود در اختیار همه این عزیزان قرار گرفته است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار